Indkøbs- og Logistikchef

Ledelse, strategisk indkøb og strategiimplementering

Du kombinerer udvikling af funktionen med eksekvering og ’hands-on’ 
 
I denne nyoprettede stilling får du en spændende udfordring i at lede afdelingen og implementere de strategiske tiltag, der skal understøtte væksten. Du får det samlede ledelses- og budgetansvar for indkøbs- og logistikområdet, der p.t beskæftiger 5 medarbejdere, heraf en Lead Buyer. Du arbejder selv med det strategiske indirekte indkøb f.eks. inden for befæstelse, marketingmaterialer og maskinvedligehold. 
 
Montana har netop gennemført en strategisk analyse af hele indkøbsområdet i samarbejde med en konsulentvirksomhed, og din første opgave er at implementere analysens findings herunder at realisere de identificerede besparelser. Dine hovedopgaver er endvidere, at:
  • Lede, motivere og udvikle afdelingen og de i alt 5 medarbejdere 
  • Udvikle samarbejdet med nøgleleverandørerne samt gennemføre udbud og forhandlinger 
  • Opbygge og implementere politiker, processer og systemer, f.eks. P2P-processer og SRM-mindset 
Du kan se frem til en hverdag, hvor du kombinerer det strategiske arbejde med eksekvering og hands-on. Du får et bredt samarbejde i organisationen fra produktudvikling over salg og marketing til produktion samt en bred ekstern kontaktflade. Med reference til produktionsdirektøren har du desuden en aktiv rolle som medlem af produktionsledergruppen. 
 
Stærkt afsæt i strategisk indkøb med drive og gode lederevner 
 
Du er optimalt en erfaren indkøbsprofil med en stærk værktøjskasse, og du har dokumenteret resultater med strategiske indkøb og leverandørforhandlinger. Du har gjort dig dine første ledelseserfaringer og gerne i et job med flere funktionsområder. Du har ambitioner og mod på mere samtidig med, at du skaber resultater i din faglige rolle. Vi er åbne overfor, hvorfra du har din erfaring, så længe at du har en relevant uddannelse og en god teknisk forståelse. 
 
Væsentligst er dine lederevner og dine værdier, hvor du formår at bevare overblikket, skabe struktur og effektivitet kombineret med en engageret teamånd, som skaber trivsel og energi i en travl og til tider hektisk hverdag. Dit ’gode hoved’ og gode evner til samarbejde og kommunikation er et ekstra plus. 
 
Du begår dig selvfølgelig på engelsk og er hjemmevant i at arbejde med MS Office og Navision eller lignende. Din arbejdsplads er Montanas adresse i Haarby. 
 
Er du på vej i din karriere? Så tag næste skridt i en ambitiøs og stærk virksomhed 
 
Du får mulighed for at arbejde med et af dansk møbelindustris stærkeste brands i en virksomhed, hvor der er stærke værdier, ’grøn’ produktion og et socialt positivt arbejdsmiljø. Hertil kommer, at du bidrager til at implementere en gennemarbejdet vækststrategi og drive forandringer i et miljø med både vilje og økonomi til at realisere målene. Har du ambitioner med evne og energi til at realisere dem, får du fuld support og sparring fra din chef. 
 
Læs mere på www.montanafurniture.com eller kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 42363975 for yderligere oplysninger. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. 
 



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Hårby



Vil du vide mere?

Lene Høgh Mølholm
Kontakt Lene Høgh Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk