Technical Supply Chain Coordinator

Aftermarketservice og projektsupport

Teknisk indkøb og opfølgning på leverancer og projekter

Du får en central rolle i virksomhedens supply chain, hvor din primære opgave bliver ordrebehandling i forbindelse med salg af reservedele og serviceydelser til kunder med Airco DIETs anlæg i drift. Kunderne befinder sig world wide, så du får en bred international berøringsflade. Du får ansvaret for hele forsyningskæden fra henvendelse til endelig leverance hos kunden, herunder tilbudsgivning, forhandling og indkøb med underleverandører, planlægning, forsendelse og levering. Udover din primære opgave, vil der også være diverse ad hoc-opgaver i forbindelse med projekter.

Administrativt får du til opgave at opdatere og vedligeholde varer-, ordrer- og leveringsdata i Airco DIETs ERP-system NAV (Navision), samt at overvåge og sikre leverancer på tværs i organisationen.

I stillingen som Teknisk Supply Chain Coordinator vil du dagligt indgå i dialoger med interne såvel som eksterne interessenter. Du vil få en bred kontaktflade og vil skulle kommunikere på tværs af landegrænser, kulturer og fagligheder. I forbindelse med din dialog og opfølgning på igangværende opgaver, udvikles din tekniske forståelse og dit overblik, så du hele tiden kan holde organisationen up to date på ordrer og leverancer.


Teknisk baggrund og erfaring med indkøb og/eller logistik

Du har sandsynligvis en baggrund som produktionsteknolog eller lignende – optimalt på baggrund af en håndværksmæssig uddannelse. Det vigtigste er dog at du har en generel teknisk indsigt, som gør dig i stand til at begå dig i en teknisk projektvirksomhed. Derudover har du en ambition om at skabe eller videreføre din karriere indenfor en bredere funktion, som favner flere discipliner i værdikæden – teknik, indkøb, salg, planlægning, logistik og kundekontakt.

Som person trives du med et stort ansvar og stor selvstændighed, og du har måske allerede erfaring fra tidligere stillinger, hvor du har haft stort ejerskab over alsidige opgaver. Du elsker at skabe fremdrift og resultater, og du går altid til opgaven med godt humør og gåpåmod.

Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med ERP-systemer – gerne Navision. Derudover skal du kunne begå dig godt på engelsk, både mundtligt og skriftligt.


Alsidige opgaver i velkonsolideret projektvirksomhed

Som Technical Supply Chain Coordinator hos Airco DIET bliver du en del af en virksomhed, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og hvor der gøres en indsats for at sikre det gode samarbejde og arbejdsglæde. Du vil opleve et stærkt kollegaskab og en fri tone på tværs af afdelinger, fagligheder og niveauer i virksomheden.

I stillingen vil du få mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor det administrative felt, og i takt med dette, vil du kunne udvikle din egen rolle og dit eget ansvarsområde i Airco DIET. Du bliver en dygtig expeditor som bringer reservedelssalg og håndteringen heraf op på et højere niveau.

Kontakt PeopleLinks konsulenter Jesper Nielsen på +45 2448 2015 eller Pernille Lærke Iversen på +45 2887 2115 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.

 

 



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Fredericia



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk