Payroll Manager

Stærk leder med erfaring fra IT-projekter og forandringer

Du får en dynamisk hverdag med mennesker, processer og projekter

Brænder du for mennesker, processer og projekter? Får du dine medarbejder med i forandringer, og evner du arbejde professionelt med både hverdagens udfordringer og de langsigtede mål? Så er du måske den næste Payroll Manager hos vores klient.

Du tiltræder i en periode, hvor den daglige drift i afdelingen skal koordineres med forandringsprojekter i koncernen. Ligesom bl.a. større. IT-projekter og proces forbedringer i egen afdeling betyder, at medarbejderne bliver udfordret på egne arbejdsrutiner, opgave prioriteringer, nye arbejdsopgaver og samarbejdet i teamet. Dine hovedopgaver er derfor, at:

  • Lede og motivere et team af ca. 10 dygtige og dedikerede lønkonsulenter
  • Planlægge, styre ’driften’ og sikre kvalitet i de fast ’leverancer’
  • Være projektleder på delprojekter ifm. en større IT-implementering
  • Drive og implementere en vifte af mindre projekter og procesforbedringer i afdelingen

Afdelingen er en integreret del af en større HR-organisation, hvor du er en del af et professionelt og teamorienteret miljø med en klar ’we-can-do’ tilgang. Dine medarbejdere arbejder på flere adresser, og du fordeler med glæde din tid mellem adresserne.

Du kan se frem til en bred kontaktflade med dine kollegaer i HR, til projektledere, finans, og eksterne konsulenter.


Er du en dygtig leder, og kan du drive projekter, er der flere indgange til jobbet

Brænder du for ledelse af dine medarbejdere, og kan du med succes drive projekter, er der flere indgange til jobbet. Du kommer måske fra en lederrolle i en lignende stilling fra accounting, HR eller en backoffice funktion. Det er derfor ikke afgørende, om du har erfaring med payroll, hvorimod erfaring fra en større virksomhed eller koncern, der arbejder med strukturerede projektmodeller, og hvor forandringer er en naturlig del af hverdagen, er et must. Har du erfaring med større IT-implementeringsprojekter, er det en klar fordel.

Du har en stærk værktøjskasse til forandringsledelse, er en god kommunikator, og du motiveres af at se dine medarbejdere udvikle sig og stråle i deres job. Du er kendt for at have god energi, overskud, overblik og is i maven, når det presser på. Du arbejder løsningsorienteret med ambitioner for såvel dig selv som teamet.


Du bliver en del af et stærkt HR-team i en koncern med udviklingsmuligheder

Du får muligheden for at sætte dine stærke ledelseskompetencer i spil i en dynamisk hverdag, hvor professionalisme og pragmatisme går hånd i hånd. Hertil kommer, at du bliver en del af et stærkt HR-team, hvor du får dygtige, engagerede og positive kolleger, der altid står på spring for at hjælpe. Ligeledes får du rig mulighed for at sparre med din chef. Der er masser af mulighed for udvikling i koncernen, ligesom der med tiden kan være andre spændende interne jobmuligheder. Du får stor fleksibilitet i hverdagen, så du kan få dine ambitioner på jobbet til at gå op med dit privatliv.

Du bor optimalt i den nordlige del af Region Syd eller i Region Midt.

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 42363975 for yderligere oplysninger. Vores klient glæder sig til at tage imod deres nye Payroll Manager, så send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ allerede i dag.



Geografi: Midtjylland
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Midtjylland



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk