Accounting Manager

Vil du lede og udvikle vores bogholderiteam?

Faglig stærk og empatisk leder søges
Marius Pedersen A/S er en virksomhed i konstant udvikling, med stærke værdier og en solid økonomi. Virksomheden er blandt Danmarks førende inden for affalds- og ressourceindustrien og arbejder ud fra en cirkulær forretningsmodel. Marius Pedersen A/S servicerer erhvervskunder på tværs af alle brancher samt offentlige kunder med indsamling, afsætning og genvinding af affald og genanvendelige materialer.

Vores nye Accounting Manager får ledelsesansvaret for bogholderiet. Et team på 12 engagerede og loyale medarbejdere med stor faglig stolthed. Du får en central rolle i proaktivt at udvikle arbejdsgange og processer, så teamets daglige opgaver til stadighed optimeres.  

Bogholderiet håndterer et meget stort antal transaktioner for mere end 30.000 kunder og leverandører, samt for omfattende aktiviteter på virksomhedens pladser i Danmark.

Med reference til virksomhedens CFO bliver dine ansvarsområder ledelse, udvikling og regnskab, og dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Lede, motivere og udvikle teamets medarbejdere
  • Identificere og implementere forskellige tiltag inden for procesforbedring i teamets arbejdsgange
  • Planlægge og styre de daglige opgaver med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Yde faglig sparring
  • Deltage i måneds-, budget- og årsrapportering i samarbejde med virksomhedens controllerafdeling
  • Øvrige opgaver og projekter på tværs af virksomheden

 

Forventninger til dig

Du har erfaring med ledelse af en bogholderifunktion fra en større virksomhed, og din ledelsesstil er kendetegnet ved empati, grundig forventningsafstemning og tydelig kommunikation. Du kommer fra en stilling, hvor automatisering, projektarbejde og optimeringstiltag er en del af hverdagen..  

Du har en solid baggrund indenfor regnskabsfaget og har tillid til dig selv og til din faglighed. Du går naturligt forrest i dit team og trives i rollen som sparringspartner på tværs af organisationen.

Uddannelsesmæssigt har du sandsynligvis en økonomisk uddannelse på bachelor- eller HD-niveau, men der kan være flere indgange til jobbet, hvis du har den rette erfaring.

 

Nøglefunktion i en virksomhed med et stort udviklingspotentiale

Du bliver en del af en international virksomhed, der har en unik position på markedet samt spændende udviklingsmuligheder og -planer. Du vil opleve en virksomhed med stærke værdier og en økonomisk robusthed, som sætter virksomheden i stand til at forfølge meget ambitiøse mål. En virksomhed - som på trods af sin størrelse - har en flad organisationsstruktur, hvor alle er i øjenhøjde med hinanden.

Som leder af bogholderifunktionen får du en vigtig rolle i at understøtte virksomhedens mulighed for fortsat at udvikle sig i et marked med meget positive perspektiver.

 

Vil du høre mere?

Kontakt PeopleLinks konsulenter Jesper Nielsen på +45 2448 2015 eller Pernille Lærke Iversen på +45 2887 2115 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via  ’Søg Stillingen’.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Ferritslev Fyn



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk