GIS-Konsulent

De bedste & mest innovative IT-løsninger og -services

En hverdag med fokus på tegning, kundesupport, systemopsætning og uddannelse

Der er vækst i nye kunder og GIS-supporten er efterspurgt, derfor er der behov for en ny GIS-Konsulent, der kan bidrage i teamet. Du får en alsidig hverdag og er hands-on i systemerne, hvor du tegner, registrerer og opretter data på kundernes forespørgsel, og supporterer kunder over telefon og videomøder. Du samarbejder tæt med erfarne kollegaer om de daglige opgaver, hvor I aktivt videndeler, sparrer og opkvalificerer.

Opgaverne spænder over:

  • Varetagelse af support, opsætning og konsulentopgaver for GIS-kunder på avancerede løsninger bl.a. på den nyeste teknologi inden for desktopløsninger, web-løsninger og GNSS-udstyr

  • Digital registrering og indtegning af opmålinger

  • Konvertering og implementering af nye kunder i systemerne og uddannelse af brugere

Du og dine kollegaer deler opgaverne mellem jer ud fra et princip om, at alle skal kunne træde til i alle opgaver. Du berører derfor alle opgavetyper, hvor du selvstændigt står for prioritering og planlægning af din tid, men da I samarbejder tæt i teamet, vil du opleve, at I løfter i flok.

Du sætter dig ind i nye områder og løbende kvalificerer dig i systemerne. I naturlig forlængelse heraf følger du med i udviklingen inden for systemer og brancheområdet, så I altid er klar til at forbedre services og løsninger, så de matcher kundernes hverdag.


Du har nogle års erfaring med GIS og vil gerne specialisere dig yderligere

Vi forestiller os, at du har en uddannelse som Landinspektør, Kort- og landmålingstekniker eller indenfor geografi og geoinformatik eller lignende. Du har allerede gjort dig de første erfaringer med GIS, hvorfor du også ved, at det er i denne retning, du ønsker at specialisere dig.

Du kendetegnes ved at have en stor faglig nysgerrighed. Du sætter dig ind i systemerne, og søger løbende at forbedre dig og dine arbejdsområder. Du arbejder struktureret og systematisk, ligesom det er helt naturligt for dig at tjekke dine ting igennem og herved sikre dig, at der er styr på detaljen.

Med en åben og positiv tilgang har du en god dialog med dine kollegaer, og du koordinerer derfor naturligt dine aktiviteter ift. deres. Kunder og kollegaer vil opleve dig som imødekommende, serviceminded og hjælpsom, fx ifm. telefonisk support, hvor du bestræber dig på at kommunikere i øjenhøjde om de tekniske løsninger.


Du får udviklet dig løbende indenfor dine interesseområder i et godt arbejdsmiljø

Du kan se frem til at opbygge erfaring og specialisere dig inden for mange systemer og dine interesseområder. Du får rig mulighed for at udvikle dig, og virksomheden er parat til klæde dig fagligt på - både ved sidemands-oplæring og via relevante kurser.

Du bliver en del af en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at understøtte kunderne ved at tilbyde markedets bedste og mest innovative IT-løsninger og -services. Sidste nyt er en app, der skal gøre kundernes hverdag nemmere.

Du får gode ansættelsesforhold og et positivt arbejdsmiljø, hvor fokus er på kunder, kollegialt samarbejde og god balance mellem arbejds- og privatliv. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer, dertil tilbydes mulighed for massageordning, god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 4236 3975 for yderligere oplysninger: Vi ser frem til at modtage dit CV og en kort ansøgning via ’Søg Stillingen’.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Kolding



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk