Marketing- og konceptkoordinator

Stærke brands ● Koncernfunktion ● Bred opgaveportefølje

Du er med hele vejen fra strategiudvikling til selv at have hands-on i eksekveringen

Du kommer med fra starten, hvor der investeres i at udvikle Blikas markedsposition yderligere, og indenfor en kortere årrække også i at udvikle og afsætte produkter til nye kundesegmenter.

Du kommer til at arbejde med en bred palette af opgaver fra det strategiske til det koordinerende og udførende. Du kan se frem til at være med hele vejen. Med afsæt i god forståelse for Blikas forskellige kundesegmenter, brands og produktlinjer, er din første større opgave at få skabt en fælles brand-platform for koncernen og på den baggrund få opdateret hjemmesider, marketingmaterialer, billeddatabase og ikke mindst materiale til salgsorganisationen. Dine hovedopgaver er desuden at:

  • Udvikle og implementere f.eks. online-strategier

  • Deltage aktivt i produktudviklingsgruppen med f.eks. in-sight og ’go-to-market’ planer og kampagner

  • Sikre den røde tråd i identiteten, kampagner og materiale på tværs af brands, lande og platforme

  • Være hands-on i alt fra at udforme opslag online til at lave og udsende nyhedsbreve

Du kommer til at arbejde i 3D indretningsprogram og i CRM-systemet, hvor du bl.a. styrer kampagner. Desuden udarbejder du grafisk content vha. Adobe-pakken til hjemmesider, online platforme, produktkampanger m.v.

Du får arbejdssted på hovedkontoret i Esbjerg, og du driver nye tiltag som implementeres i hele koncernen, ligesom du understøtter de lokale aktiviteter. Du får et tæt samarbejde med din chef, der er CSO, og dine øvrige kolleger i organisation - ikke mindst i salg/marketing og kundeservice.
 

Stærkt fagligt afsæt, ambitioner og gode samarbejdsevner

Du kombinerer evnen til at arbejde koncept- og udviklingsorienteret med gode koordinationsevner og en sikker hånd i eksekveringen. Du trives, når der er tempo og ambition – og har du en kreativ åre og et stærkt visuelt blik, er det kun en fordel. Din energi, åbne mindset og gode samarbejdsevner gør, at du hurtigt bliver en naturlig sparringspartner for dine kolleger.

Dit afsæt er en relevant uddannelse på kandidatniveau og nogle års erfaring fra en marketingfunktion. Du kan her se mulighed for at komme til at arbejde med de opgaver, du brænder for – og måske også yderligere strategisk indflydelse.  Det er en klar fordel, hvis du har interesse for møbler eller andre produkter, der kombinerer funktionalitet og æstetik. Du har allerede erfaring med relevante systemer og har generelt let ved at lære nyt.

Stillingen er nyoprettet, det er derfor vigtigt at du har energi og lyst til at være med til at forme den. Det falder dig naturligt at tage initiativ og samarbejde med dine kolleger uanset, om det er på dansk eller engelsk.
 

Kom med på vækstrejsen i en velkonsolideret virksomhed med stærke brands

Du får mulighed for at komme med fra starten på vækstrejsen, og du bidrager i høj grad selv undervejs. Hertil kommer at du kan realisere dine karriereambitioner i en velkonsolideret virksomhed med et stærkt produktbrand. Du får dygtige og engagerede kolleger, der alle arbejder efter samme mål. Hertil kommer en hverdag, hvor du er tæt på beslutningerne, og hvor du er med fra planlægning til afslutningsvis at høste resultaterne.

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 42363975 for yderligere oplysninger, eller send os en kort ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.

 



Geografi: Sydjylland
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Esbjerg



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk