Aftermarket Account Manager

Ansvar for at udvikle samhandlen med virksomhedens største kunder

Relationsbygning, teknisk sparring og høj service

Du får som Account Manager en central rolle i udviklingen af TRESU’s aktiviteter med virksomhedens absolut største kunder. Kunderne er globale koncerner, hvor TRESU har udstyr på sites over hele verden.

Tekniske koncepter og kommercielle rammer aftales som hovedregel centralt, men med både teknik- og indkøbsorganisationer på de lokale sites får du en vigtig opgave i at sikre både relation og synlighed hos en lang række samarbejdspartnere hos kunderne verden over.

Der er tale om salg og leverance af reservedele – slid såvel som servicekit, samt mindre upgrades på komponentniveau, hvor delene både kan være indkøbte standardvarer og egenproducerede kunde- eller maskinspecifikke komponenter.

Dit ansvar er at samarbejdet på eftermarkedet understøtter et mangeårigt strategisk samarbejde med kunderne – en opgave som går hånd-i-hånd med TRESU’s mål om at accelerere omsætningen på aftermarket til et niveau der modsvarer den store mængde udstyr kunderne opererer.

Du kommer til at arbejde på flere niveauer – taktisk såvel som operationelt og dine opgaver vil spænde fra indgåelse af rammeaftaler i tæt samarbejde med den ansvarlige for de enkelte forrettningsområder, over teknisk afklaring og håndtering af logistiske udfordringer – og til at afvikle den enkelte ordre i overensstemmelse med de indgåede aftaler.         


Teknisk baggrund, erfaring fra internationalt aftermarket set-up – og et kommercielt mindset  

Du har sikkert erfaring fra en international projektvirksomhed, hvor du har arbejdet med salg af reservedele, service og komponenter i et professionelt set-up, hvor aftermarket leverancen har været en væsentlig del af virksomhedens tilbud til kunderne. Du ved, at relation og synlighed, gennemskuelige koncepter og forsyningssikkerhed er afgørende for at udvikle kundesamarbejdet og dermed indfri potentialet i samhandelen.

Du har optimalt en teknisk baggrund, eksempelvis som maskinmester eller produktionsteknolog. Alternativt har du, i kraft af din erfaring, teknisk indsigt der gør at du ubesværet læser en tegning og kan drøfte teknik på komponentniveau med kunder og kolleger.

Lige så vigtigt er det, at du har en forretningsudvikler i dit DNA – at du ser mulighederne i nye koncepter, og at du finder det naturligt at bruge relationen og kundernes tillid til at sikre TRESU den størst mulige del af kundernes budget til reservedele, service og upgrades.

Du ser først og fremmest dig selv i snitfladen mellem forretning, teknik og den daglige afvikling af samarbejdet med kunderne. Ydermere har du struktur og naturlig interesse i at bruge de administrative systemer der sikrer en sikker afvikling af opgaverne og stamdata, der er til rådighed for hele organisationen.


En rolle som foretrukket leverandør sikrer fælles mål i det daglige samarbejde

Rollen er en del af aftermarket afdelingen, som organisatorisk er en del af forretningsområde Customer Care. Foruden Aftermarket er Global Service også en del af forretningsområdet. I Danmark er der p.t. 3 kolleger tilknyttet afdelingen, mens der i USA er 4 kolleger.

Du har her muligheden for, at få ansvar for en stor del af Customer Care forretningen, der gør at du altid vil have organisationens fulde support til de aktiviteter du har med at gøre. Samtidig vil du opleve at TRESU hos netop dine kunder har en helt speciel position, hvor samarbejde og fælles mål gør, at samhandlen foregår på en måde hvor løsningen altid har højeste prioritet.

Kontakt Jesper Nielsen på 2448 2015 eller Pernille Lærke Iversen 2887 2115 hos PeopleLink for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Kolding



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk