Pricing & Webshop Manager

Global prissætning af aftermarket produkter og ydelser samt systemejer af webshop

TRESU har en meget betydelig forretning indenfor salg af reservedele, forbrugsvarer og service til globale kunder. Både pricing og webshop er i den overordnede strategi for forretningsområdet Customer Care vigtige strategiske initiativer.


Strategisk prissætning af aftermarket produkter og ydelser samt optimering af webshop i et kundeoplevelsesperspektiv

Du vil som Pricing Manager få en vigtig rolle med at opbygge en struktureret og bevidst prisstruktur – som tager sit udgangspunkt i kundernes værdisætning af TRESU’s løsninger – samt en vurdering af alternative muligheder.

Derudover skal du arbejde med optimering af webshoppen, hvor du blandt andet afdækker behov og finder gode løsninger der understøtter kundernes køb - løsninger der i første omgang kan implementeres på den eksisterende platform. Alt sammen naturligvis i tæt samarbejde med product management, indkøb, salg og Customer Care, som har indgående kendskab til kundernes behov og vaner – det du skal medbringe, er viden om muligheder og løsninger. Det vil desuden blive dit ansvar at drifte webshoppen i forhold til indkomne webordrer.


Teknisk baggrund og erfaring med prissætning og reservedelssalg via webshop

Din baggrund for at løse opgaven tager afsæt i en stærk teknisk indsigt og erfaring med at definere systemer, som understøtter en professionel aftermarket-forretning.

Du har sikkert en teknisk baggrund suppleret med en administrativ eller kommerciel uddannelse – men du kan også have dit afsæt i en reservedelsfunktion eller måske som produktspecialist hos en af de store tekniske grossister.

Erfaringsmæssigt er det vigtigst, at du har taget skridtet ind i et professionelt aftermarket miljø, hvor du allerede har arbejdet nogle år med de understøttende systemer, herunder især den webplatform, som er kundernes primære kontaktpunkt til virksomheden når det gælder den indledende tekniske afsøgning og efterfølgende køb af aftermarket produkter.

I relation til rollen som Pricing Manager får du ligeledes brug for din tekniske indsigt, men her tillige i kombination med en udtalt kommerciel forståelse og interesse for at læse et marked – kundernes prioritering, konkurrentbilledet og TRESU’s unikke kompetencer.

Det forventes ikke, at du har forudsætninger for at tage rollen som programmør, men derimod at du kan sparre og udfordre web-leverandøren i udviklingsfasen, og at du har interesse for at tage del i den daglige drift at sitet.


En nøglerolle i flere strategiske initiativer

Rollen er nyoprettet i forretningsområdet Customer Care. Customer Care består af områderne Aftermarket og Global Service, som tilsammen sørger for at TRESU’s kunder oplever en komplet leverandør der supporterer udstyret i hele livscyklussen.

Du har her mulighed for at få en nøglerolle i flere af virksomhedens strategiske initiativer. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kolleger som har et dybt kendskab til forretningen, og samtidig har du mulighed for at bringe dine kompetencer i spil på en bane, hvor netop din viden vil have hele organisationens interesse og opmærksomhed. Du får mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt, i et miljø med meget kompetente kolleger og markedsledende kunder. Lyder dette som dit næste step i karrieren?

Kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 2448 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Kolding



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk