Indkøber

Der er stærk til de operationelle opgaver og vil udvikle sig

Du bidrager til en stabil forsyning til produktionen og udviklingen i teamet 

Hos Montana går det godt – nye produkter og nye e-handelsplatforme til private og professionelle kunder betyder øget salg og vækstambitioner. Vi er derfor på udkig efter en indkøber, der er klar til at spille en vigtig rolle i arbejdet med indkøb, sourcing og leverandørudvikling i en ordreproduktion.

Dit fokus er på de operationelle indkøbsopgaver, hvor du i et tæt samarbejde med Indkøbs- og Logistikchefen, din chef, samt Sourcing Manageren sikrer en stabil forsyning til produktionen. Dine arbejdsopgaver er at:

•    disponere råvarer og emballager, herunder at bidrage til optimale indkøbsstørrelser
•    afstemme forecast og behovsændringer med leverandørerne
•    følge op på performance med udgangspunkt i KPI’erne Quality, Delivery og Cost
•    identificere besparelsesmuligheder, som omsættes til konkrete sourcing projekter
•    forhandle leverandøraftaler og sikre, at de er på plads og forankret i organisation og systemer 
•    udvikling af kategorier og leverandører med afsæt i Montanas overordnede strategi

Uanset opgaven følger du den helt til dørs med opdateringer, afstemninger og registreringer i ERP-systemet. Du bidrager naturligt til at effektivisere og optimere arbejdsgange, processer og metoder i tæt samarbejde med resten af indkøbsteamet, ligesom du i tæt samarbejde med din chef over tid bliver involveret i indkøbsprojekter, leverandørforhandlinger og kategoriudvikling.

Du kan se frem til at få en bred berøringsflade og et tæt samarbejde i teamet med produktion, planlægning, logistik, kundeservice og udviklingsafdelingen. Desuden får du et godt professionelt samarbejde med leverandører, hvor Montana ligger vægt på ikke alene pris, men også på kvalitet, leveringssikkerhed og miljø.

Nogle års relevant erfaring fra et professionelt indkøbsmiljø

Du kommer med nogle års relevant erfaring som indkøber, indkøbskoordinator, indkøbstrainee eller lignende i et professionelt indkøbsmiljø, hvor du har vist, at du kombinerer evnen til at eksekvere med overblikket og en kommerciel forståelse. Du trives med de operationelle opgaver samtidig med, at du bygger på din egen udvikling.

Har du erfaring fra en produktionsvirksomhed, gerne ordreproducerende, og en uddannelse på professions- eller bachelorniveau i indkøb, logistik, produktion eller handelsøkonomi, er det en klar fordel. Har du indsigt i eller er nysgerrig på kontraktforhandling, kategoristyring eller leverandørudvikling er det et ekstra plus.

Væsentligt er også din evne og vilje til at lære, ambition om at levere og dine værdier, hvor du skaber struktur og har styr på detaljen kombineret med en engageret team-ånd. Du bidrager gerne til det gode samarbejde, og har energi og overskud - også når hverdagen er travl og til tider hektisk. 

Du begår dig selvfølgelig på engelsk, i Office-Pakken, specielt i Excel, og i NAV eller et tilsvarende ERP-system. Din arbejdsplads er på Montanas adresse i Haarby på Fyn.

Stærkt brand, spændene vækstvirksomhed med et godt arbejdsmiljø

Du bliver en del af en spændende vækstvirksomhed med et af den danske møbelindustris stærkeste brands, hvor der er tydelige værdier, grøn produktion og et godt socialt arbejdsmiljø. 

Kulturen er præget af en åben, ligeværdig og uformel kommunikation. Du møder humor, smil og fokus på at samarbejde og dét at skabe resultater går hånd i hånd. Montana stræber efter at være en god og attraktiv arbejdsplads med plads til engagement, initiativ, gensidig tillid og en god korpsånd – og det er en arbejdsplads, hvor folk trives, udvikles og bliver i mange år. 

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 4236 3975 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Vi glæder os til at høre fra dig.
 



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Haarby



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk