Intern salgs- og projektkoordinator

Indretningsløsninger til værksted og garderobe

I Blika har vi travlt og søger en udadvendt og koordineringsstærk kollega til at understøtte den positive udvikling og skabe yderligere vækst i et tæt samarbejde med det eksterne salgsteam.

Du får en dynamisk og spændende hverdag, hvor du som salgs- og projektkoordinator selvstændigt arbejder med opgaver, der spænder fra det opsøgende salg i telefonen til modtagelse af salgsordren. I jobbet er der særlig fokus på forhandlerkontakt samt kontakt til aktører indenfor private og offentlige anlægs- og byggeprojekter.

De vigtigste opgaver er:

  • Daglig kontakt og servicering af kundehenvendelser på telefon eller mail i tæt koordinering med kundeservice og eksternt salg i DK og eksport

  • Vurdere og telefonisk afdække salgsleads i byggebranchens projektdatabaser og overføre til opfølgning i CRM

  • Beregne og udarbejde tilbud på indretningsløsninger i mindre projekter

  • Proaktiv tilbudsopfølgning samt registrering af egne projekter og salgsaktiviteter i CRM

  • Understøtte samhandelsaftaler med koordinering af aftalte salgsaktiviteter, f.eks. kampagner og prislister samt vedligeholdelse af kunders PIM platforme

  • Understøtte salgsledelsen, bl.a. med salgsrapportering og opdatering omkring salgs-/kundepipeline

  • Understøtte forankringen af CRM i Blika, og aktivt medvirke i videreudvikling i en superbruger rolle

  • Deltage i interne møder, f.eks. tavlemøder, projektmøder, salgsmøder og kundemøder

Du refererer til salgschefen og får arbejdssted på hovedkontoret i Esbjerg. Du får et tæt samarbejde med øvrige kolleger i organisationen - ikke mindst i salg/marketing og kundeservice. Arbejdsdagen er styret af kundernes projekter, og sortimentet består af inventar og opbevaring i stål til værksteds- og garderobemiljøer


Lidt om dig…

Du trives i et travlt miljø med mange bolde i luften og med en bred kontaktflade. Du har et højt serviceniveau og sætter en ære i at få opgaven løst til aftalt tid. Du arbejder selvstændigt med en systematisk tilgang. Det falder dig samtidig naturligt at tage initiativ og samarbejde med kolleger, uanset om det er på dansk eller engelsk.

Du har allerede erfaring med CRM og almindelige IT-løsninger. Du har en god forretningsmæssig forståelse, og du har nemt ved at sætte dig ind i Blikas produktløsninger.


Vil glæder os til at høre fra dig…

Kontakt Alice Thuesen, salgschef på 61618131 for yderligere oplysninger, eller send os en kort ansøgning og dit CV via ’søg stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Vestjylland
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Esbjerg



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk