Team Lead & Aftermarket Account Manager

Key Account- og teamleder ansvar

Relationsbygning, teknisk sparring og høj service

Du får som Team Lead & Aftermarket Account Manager en central rolle i udviklingen af TRESU’s aktiviteter med virksomhedens kunder til TRESU’s Ancillery-produkter. Kunderne er store OEM’er, agenter og retailers over hele verden.

Du får din egen kundeportefølje, hvor du har en vigtig opgave i at vedligeholde og udvikle relationerne, som bygger på forhandling, teknisk indsigt og rådgivning. Der er tale om salg og leverance af reservedele –mindre upgrades på komponentniveau, hvor delene både kan være indkøbte standardvarer og egenproducerede kunde- eller maskinspecifikke komponenter.

Du kommer til at arbejde på flere niveauer – taktisk såvel som operationelt. Dine opgaver vil spænde fra indgåelse af rammeaftaler i tæt samarbejde med den ansvarlige for de enkelte forretningsområder, over teknisk afklaring og håndtering af logistiske udfordringer til at afvikle den enkelte ordre i overensstemmelse med de indgåede aftaler.         

Udover Key Account ansvaret får du også en rolle som teamleder for et salgsteam på tre, bestående af Account Managers og en Salgssupporter. Din rolle som teamleder inkluderer et ansvar for den løbende personaleudvikling og årlige udviklingssamtaler.


Teknisk baggrund, erfaring fra internationalt aftermarket set-up – og et kommercielt mindset  

Du har sikkert erfaring fra en international projektvirksomhed, hvor du har arbejdet med salg af reservedele og komponenter. Du ved, at relation og synlighed, gennemskuelige koncepter og forsyningssikkerhed er afgørende for at udvikle kundesamarbejdet og dermed indfri potentialet i samhandlen.

Du har optimalt en teknisk baggrund, eksempelvis som maskinmester eller produktionsteknolog. Alternativt har du, i kraft af din erfaring, en teknisk indsigt der gør, at du ubesværet læser en tegning og kan drøfte teknik på komponentniveau med kunder og kolleger.

Lige så vigtigt er det, at du har en forretningsudvikler i dit DNA, at du ser mulighederne i nye koncepter, og at du finder det naturligt, at bruge relationen og kundernes tillid til at sikre TRESU den størst mulige del af kundernes budget til reservedele, service og upgrades.

Det er kendetegnende for dig, at du er samarbejdsorienteret, og du vinder naturligt tilliden fra kunder såvel som kolleger. Har du allerede erfaring med rollen som teamleder eller leder, er det en fordel – men ikke en forudsætning.


Anvend dine relationskompetencer i en udviklingsorienteret virksomhed

Hvis du brænder for relationer og teknik, er denne stilling en oplagt mulighed for at anvende og styrke dine kompetencer indenfor dette. Stillingen tilbyder en mulighed for at anvende og videreudvikle dine evner til at opbygge tillidsfulde samarbejdsrelationer – såvel til kunder som til dit eget team – i en virksomhed, som er på en spændende udviklingsrejse med en dedikeret plan og ambitiøse mål.

Kontakt Jesper Nielsen på 2448 2015 eller Pernille Lærke Iversen 2887 2115 hos PeopleLink for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Kolding



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk