Indkøber

Alsidige indkøbsopgaver til produktionen i markedsledende koncern

Kategoriansvar fra leverandørvurdering og -forhandling til operationel opfølgning

Indkøbsteamet på seks dygtige medarbejdere har behov for en ny kollega, der i en travl hverdag kan bidrage med en blanding af operationelle indkøbsopgaver og strategisk arbejde med udvalgte leverandører.

Med reference til afdelingslederen får du dit eget kategoriansvar, som består af tekniske komponenter og stål til produktionen i Danmark, hvor du har det fulde ansvar for at udvælge leverandørerne til at disponere på daglig basis. Herunder får du en opgave i at optimere samarbejdet med leverandørerne i forhold til alle indkøbsparametre og selve indkøbsaftalerne. Sammensætning af kategorien aftales nærmere med afsæt i din baggrund. Dine hovedopgaver er at:

  • Vurdere nuværende leverandører og udvælge nye

  • Gennemføre forhandlinger og optimere aftaler med leverandører

  • Følge op på leverancer, sikre at leveringsaftaler overholdes og at afstemme forecast og behovsændringer  

  • Understøtte produktionen med særlige forespørgsler eller ved hasteopgaver.

Det er tanken, at du skal bidrage til at videreudvikle afdelingens brug af data til analyser, evaluere leverandørperformance m.v., ligesom du giver input til, hvordan brugen af Dynamics 365 og Power BI kan strømline arbejdsopgaverne yderligere.


Erfaren indkøber med teknisk indsigt eller næste naturlige karriereskridt

Optimalt har du erfaring med indkøb fra en lignende stilling - gerne fra en produktions- eller metalforarbejdende virksomhed. Har du erfaring med indkøb af stål, er det et ekstra plus - men ikke en betingelse. Alternativt er du en dygtig indkøbskoordinator eller lignende med god teknisk forståelse, og du kan se stillingen som dit næste naturlige karrieskridt. Uanset baggrund har du sandsynligvis taget en relevant indkøbsuddannelse, ligesom du er nysgerrig på eller har erfaring med at arbejde systematisk med data.

Det er vigtigt, at du har gåpåmod og lyst til at bidrage til at videreudvikle indkøbsafdelingen i en fortsat positiv retning. Du har samtidig evnen til at navigere i en omskiftelig hverdag, som veksler mellem fordybelse i egne opgaver og samarbejde med produktionen og dine kolleger i teamet.

Du er tydelig i din kommunikation, og du har evnen til at udfordre og samarbejde med leverandørerne, så de mest optimale aftaler bliver indgået. Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaveløsning og nemt ved at samarbejde.

Endelig har du gode engelskekundskaber i skrift og tale.


Mulighed for indflydelse og selvstændigt ansvar i international virksomhed

Indkøbsafdelingen er kendetegnet ved et utrolig godt sammenhold og har et godt mix af erfarne indkøbere og nye talenter. Du bliver en del af et dynamisk team, hvor du får mulighed for at gøre en forskel i en afdeling, som årligt køber ind for et trecifret millionbeløb.
 

Hertil kommer, at du får et selvstændigt job med masser af udfordringer og mulighed for at skabe resultater. Fra dag ét træder du ind i et professionelt og internationalt arbejdsmiljø i en koncern, der er markedsleder inden for sin industri - og som har yderligere, ambitiøse planer for fremtiden.

Dit arbejdssted er koncernens hovedkontor i Hårslev, der ligger centralt på Fyn.

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på +45 4236 3975 for yderligere oplysninger, eller send os en kort ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Dine nye kolleger venter på dig, og vi tager annoncen ned, når den rigtige kandidat er fundet.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Hårslev



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk