Supply Chain Koordinator

Kickstart af en karriere i Operations

Projektopgaver på tværs af supply chain – efter en grundig on the job training

Hos Maribo Hilleshög er et effektivt Operations set-up lige så afgørende for virksomhedens succes, som det forædlingsarbejde der ligger bag et højt udbytte hos kunderne - alverdens roeavlere.

Ulig de fleste andre industrier har man nemlig ét skud i bøssen til at eksekvere de mest kritiske faser af årets produktion, når høsten er i hus.

Du kommer til at arbejde med flere områder af den samlede supply chain og får efterhånden som du opbygger erfaring og indsigt i branchen, mulighed for at arbejde med udvikling af både processer, organisation og teknologi.

Du bliver ikke kastet ud på dybt vand – men har mulighed for at skabe dig et indblik i de grundlæggende processer i virksomheden, idet du de første måneder af din ansættelse vil gennemgå en meget praktisk ”on the job training”, hvor du både vil få reelt ansvar og operationelle opgaver indenfor S&OP, shipping, investeringer og lignende – alt sammen med henblik på at du arbejder dig ind i en rolle som projektleder på tværs af den samlede supply chain. Her kommer du til at arbejde med analyser, performance management, procesoptimering – og ikke mindst praktisk eksekvering i organisationen. Du vil tilmed have ansvar for opbygning af KPI’er samt grundlæggende vedligeholdelse af BI-rapporter, efter træning og sparring hos BI-teamet.

Virksomheden er i vækst og der findes en fast beslutning om at udvikle de underliggende processer og teknologier til at understøtte denne. Du kan derfor se frem til en varieret hverdag med alsidige opgaver og stort ansvar, samt indflydelse tidligt i karrieren.  


P- Ingeniør, cand.merc., SCM eller tilsvarende – og måske første job i karrieren

Er du ambitiøs og brænder du for at komme i gang med en karriere indenfor planlægning og optimering – så er Maribo Hilleshög parat til at give dig en solid start på en karriere indenfor supply chain.

Du har ikke nødvendigvis erfaring fra et tilsvarende job endnu, men du har i kraft af studiejobs eller anden virksomhedsindsigt en god forståelse for processer og funktioner i en produktionsvirksomhed, hvor det logistiske set-up, produkter og markedsindsigt udgør det samlede tilbud til markedet.

Uddannelsesmæssigt er du sikkert P-ingeniør, cand.merc., SCM eller måske HD SCM. Det vigtige er at din viden hviler på et solidt teoretisk fundament – gerne i kombination med at du har en praktisk tilgang til opgaverne.

Du har en høj analytisk kapacitet og du har personlig modenhed, der gør at du træder et skridt tilbage for at skabe overblik, når situationen kræver det. Du ved med andre ord, at du er en person som andre går til når de skal træffe en vanskelig beslutning. 

Du har en grundlæggende interesse for IT og du vil altid benytte virksomhedens ERP- og BI-systemer, som dit første valg, når disse kan skabe en genvej til overblik og indsigt.

I en international virksomhed, med lokal forankring, er det en forudsætning at du begår dig ubesværet på dansk og engelsk.


Personlig og faglig udvikling i international koncern med rødder i den Lollandske muld

Du tilbydes her en sjælden mulighed for at få indsigt og ansvar for opgaver på både operationelt og taktisk niveau tidligt i karrieren. Du bliver en del af en international virksomhed med en betydende position på verdensmarkedet indenfor sin niche, og ikke mindst en virksomhed med ambition om at udvide denne indflydelse. Organisationen er kendetegnet ved at ambitiøse og kompetente medarbejdere får plads til at udvikle sig både fagligt og personligt. 

Kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 2448 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Sjælland
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Holeby



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk