Indkøbsassistent

Disponering, planlægning og optimering af leverandørsamarbejdet

Alsidige opgaver i en international supply chain  

Juliana Drivhuse er en af Europas førende producenter af drivhusprodukter – og virksomheden er i rivende udvikling. Fundamentet for dette er et produktprogram som udvikles ud fra et markedsønske om enkelthed, æstetik og funktionalitet.

Produkterne udvikles og produceres for størstedelen i Danmark og da salget primært foregår på Europæiske markeder, hvor konkurrencen er hård – er det en forudsætning for konkurrencekraften, at den samlede supply chain er trimmet til det optimale.

Indkøb er derfor en af virksomhedens nøglefunktioner, og du har her i en nyoprettet stilling mulighed for at få en spændende og alsidig rolle i snitfladen mellem internationale leverandører og den danske produktion.

Bland dine opgaver kan nævnes:

  • Daglige bestillinger på baggrund af behov genereret i ERP-systemet

  • Opfølgning på leverancer

  • Indhentning af tilbud

  • Deltagelse i optimering af indkøb

  • Reklamationsbehandling ud mod leverandører

  • Fakturabehandling

Hertil kommer en lang række ad-hoc opgaver i afdelingen, der stadig er så ny, at man i fællesskab har mulighed for at opbygge procedurer og systemer der kan understøtte den positive udvikling.


Erfaring med indkøb til produktion

Du har sikkert en uddannelsesmæssig baggrund indenfor indkøb eller logistik, optimalt med erfaring fra en produktionsvirksomhed.

Om du har 2 – eller 20 års erfaring er derimod ikke afgørende, så længe du fortsat er motiveret af den operationelle del af indkøbsopgaven, og trives i en hverdag med daglig leverandørkontakt, administrative opgaver - og problemløsning, når forsyningskæden bliver udfordret.

Det vigtigste er, at du elsker at arbejde som et hold, hvor resultaterne opnås ved at teamet støtter og hjælper hinanden når tempoet er højt og nye opgaver kommer til. Personligt bidrager du især med overblik, struktur  og en ”den klarer vi” holdning.

IT er blandt dine interesseområder og det er en forudsætning, at du arbejder hjemmevant i MS Office pakken og hertil har erfaring med at bruge virksomhedens ERP-system i dit daglige arbejde.

Da en stor del af leverandørerne befinder sig i Europa og Asien er det vigtigt, at du begår dig ubesværet på engelsk i både skrift og tale  


Solid og succesfuld international virksomhed

Du tilbydes et spændende og alsidigt job i en velfungerende indkøbsfunktion, hvor afdelingen stadig er ny og hvor du derfor kan være med til at præge tingene. Virksomheden er robust og velkonsolideret og med en fortsat stigende efterspørgsel efter smukke og enkle drivhuse til private haver, kan du se frem til både faglig og personlig udvikling. Hertil kommer at du vil blive del af en organisation, hvor der er korte beslutningsveje, og hvor alle værdsætter og bidrager til et stærkt fællesskab.

Er du interesseret? Så kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 66102015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense S



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk