Driftschef

Drift, nybyg og renovering af almene boliger

Bring din byggetekniske indsigt og lederegenskaber i spil

Som driftschef hos AB Holmegaarden kommer du til at arbejde med driftsledelse, renoveringsprojekter og byggeprojekter relateret til boligforeningens nuværende og fremtidige boliger.

Der er i alt 18 ansatte i boligorganisationen, hvoraf 6 er ansat i administrationen og 12 er ansat i driften. Med reference til direktøren har du, i rollen som driftschef, ansvar for at lede og udvikle driftsafdelingens medarbejdere, og du har samtidig driftsansvaret for alle foreningens ejendomme, som tæller mere end 1100 lejemål.

Kompleksiteten og dokumentationskravene til renoveringsprojekterne, nybyggeri og vedligeholdelsesplaner er stigende, hvorfor dine vigtigste hovedopgaver bliver, at:

  • sikre en effektiv drift af boligorganisationens ejendomme og tilhørende faciliteter

  • bidrage med egen viden og rådgivning samt indhente ekstern teknisk og økonomisk byggerådgivning i forbindelse med renoveringsprojekter og nybyg

  • efterleve dokumentationskrav til renoveringssager, nybyggeri og vedligeholdelsesplaner

  • være bygherrerepræsentant i bygge- og renoveringsprojekter

  • være bindeled mellem afdelingsbestyrelsen, driftspersonalet og beboerne

  • lede og motivere boligforeningens driftspersonale

  • vedligeholde og fremtidssikre langtidsplanerne for drift og vedligeholdelse

  • gennemføre årlige budget- og regnskabsmøder i afdelingerne

Din kontaktflade er bred og spænder over driftspersonalet, organisationsbestyrelsen, foreningens lejere samt eksterne byggerådgivere og samarbejdspartnere.


Driftschef med gode relations- og kommunikationsevner

Du har allerede opbygget erfaring som byggeteknisk rådgiver, projektleder på byggeprojekter eller drift- og vedligeholdelsesansvarlig på større ejendomme, og du har derfor lysten til at bringe dine kompetencer i spil for at løse opgaverne på bedste vis. Dit uddannelsesmæssige fundament er som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende, gerne som overbygning på en håndværkeruddannelse indenfor byggefagene. Har du allerede erfaring med renoveringsprojekter og driftsøkonomi fra en boligadministration, er dette en fordel.

Uanset din indgangsvinkel til jobbet, er du god til at skabe og pleje relationer på flere niveauer. Du er en faglig sparringspartner for dine medarbejdere, og som leder motiverer du via dit engagement, løbende opfølgning og ved at tage ansvar. Er du imødekommen med et godt humør og i øvrigt en god kommunikator, vil du falde godt til blandt dine kolleger såvel som hos foreningens mange samarbejdspartnere.


En central rolle i en organisation, der tager samfundsansvar

Du tilbydes en afgørende rolle i et uformelt miljø med en flad ledelsesstruktur, hvor et aktivt beboerdemokrati og beboerne er med til at træffe beslutningerne. Du vil blive en del af en organisation, som tager et socialt ansvar og hjælper med at finde boliger til alle befolkningsgrupper – også dem med særlige boligbehov.

Du træder ind i en organisation med engagerede og erfarne kolleger, hvor faglig sparring og et godt samarbejde vægtes højt. Herfra får du en central position, hvor du er med til at sætte kursen for en boligforening, som investerer i fremtiden.

Din fremtrædende rolle, som både leder og ekspert, giver dig stor beslutningskompetence, samtidig med at du kan se frem til en omskiftelig hverdag, hvor du samarbejder på tværs af mange interessenter, som alle arbejder for det samme mål.

Lyder dette som din næste udfordring? Så kontakt Mikkel Nielsen hos PeopleLink på 4031 8113 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Nyborg



Vil du vide mere?

Mikkel Nielsen
Kontakt Mikkel Nielsen
Mobil: +45 40 31 81 13
E-mail: mn@peoplelink.dk