Planner

Disponering, produktionsplanlægning og forecast

Produktionsplanlægning og lagerstyring for produktionen

Du bliver en del af planlægningsteamet i supply chain på 5 personer, heraf 4 i Odense og 1 i Belgien. Dine kolleger er erfarne fageksperter, og du vil få stor mulighed for at få faglig sparring og lære fra de bedste. Du får ansvaret for disponering af råvarer, produktionsplanlægningen og lagerstyringen for produktionen.

Dine primære ansvarsområder er produktionsplanlægningen, som indebærer udarbejdelse af forecast, produktionsplaner, tilpasninger og lagerstyring i forhold til ordrer og produktion i tæt samarbejde med kollegerne i Genk i Belgien. Desuden vil dine arbejdsopgaver bestå af:

  • Indkøb af rette mængder råvare ud fra rammeaftaler og igangsætning af produktion

  • Koordinering med produktionen omkring nuværende og fremtidige kapacitetsbehov

  • Koordinering med salgsafdelingen og kundeservice omkring leveringsevne

  • Koordinering og samarbejde med indkøbsfunktionen og leverandører

  • Udførelse af de-listing af færdig- og råvarer

  • Bidrage til udvikling og løbende forbedring af planlægningsprocesserne

Virksomheden bestiller råvarer og producerer ud fra både salgsordrer og forecast.


Kommunikerende supply chain specialist

Du har formentlig en videregående uddannelse inden for logistik eller supply chain, eller måske er du produktionsingeniør. Du kan også have opbygget tilsvarende kompetencer gennem et solidt erfaringsgrundlag inden for området. Det er væsentligt, at du har erfaring fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed, herunder konkret og praktisk erfaring med planlægning og forståelse for flowet i produktionsprocesserne.

Du får en bred kontaktflade i dagligdagen, og du motiveres af en rolle med mange kontakter og bredt samarbejde internt og eksternt – og ikke mindst er du dygtig til at skabe relationer på tværs i organisationen. Du er kommunikativt stærk, og du evner at formidle komplekse sammenhænge, stille krav og stå fast på dine løsninger. Derudover er det vigtigt, at du ser muligheder, og er motiveret for at bidrage til løbende at forbedre planlægningsprocesserne, f.eks. ved best practice, effektivisering af driftsopgaverne mv.

Din arbejdsstil er systematisk, struktureret og selvstændig. Du er detaljeorienteret, men er i stand til at bevare overblik og helhedssyn i en travl hverdag. Du er skarp til IT og superbruger af Excel. Har du derudover også erfaring med M3 (Movex), MRP og forecast-systemer er det en fordel.

Dine kolleger og samarbejdspartnere er placeret i både Danmark og international, og det er afgørende, at du behersker engelsk på et godt niveau i både skrift og tale.


Bliv en del af en innovativ og international emballagevirksomhed

Du bliver en del af en spændende og international virksomhed, som har en unik position på markedet for fødevareemballage. Virksomheden udvikler og producerer et af de største og bredeste produktprogrammer inden for aluminiums- og plastemballage til hele det europæiske marked.

Du vil også blive en del af et fagligt stærkt supply chain miljø med mulighed for at bringe din faglighed i spil i ambitiøse og samarbejdsorienterede rammer. Din arbejdsplads bliver på hovedkontoret i Odense i moderne bygninger og et attraktivt arbejdsmiljø.

Lyder dette som dit næste karriereskridt? Læs mere om virksomheden på www.pluspack.com, eller kontakt Pernille Iversen hos PeopleLink på 2887 2115 for yderligere oplysninger. Send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense S



Vil du vide mere?

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk