Spare Parts Technician

Servicering af egen kundeportefølje i markedsledende koncern

Ordrehåndtering, tilbud og salg af reservedele til egen kundeportefølje

Med afsæt i Haarslev Industries’ internationale kundekreds er din opgave at understøtte kundernes behov for reservedele til procesanlæg. Du bliver en del af en afdeling med 8 dygtige kolleger, som alle refererer til manager for Spare Parts. I har hver især ansvaret for jeres egen kundeportefølje af både interne og eksterne kunder.

Ud over at servicere og imødekomme kundernes forespørgsler er det en ambition, at afdelingen er mere opsøgende over for kunderne med henblik på at skabe grundlag for yderligere salg af reservedele.

Dine hovedopgaver er derfor, at:

  • håndtere, koordinere og eksekvere ordrer og forespørgsler på reservedele – hovedsageligt via mails
  • udarbejde tilbud på reservedele
  • levere god rådgivning og sparring i øjenhøjde med kunderne
  • tage kontakt til kunder i egen kundeportefølje for at skabe yderligere salg.

Udstyret kan have op til 50 år på bagen, hvorfor efterspørgsel efter reservedele til ældre anlæg ofte kræver detektivarbejde og en god teknisk forståelse for at finde den rigtige løsning. Du kan se frem til en afvekslende hverdag, hvor du selvstændigt løser dine opgaver og altid kan hente hjælp i dit team.

I opstartsperioden får du ansvaret for få interne kunder, der gradvist bliver udvidet til en større kundeportefølje - som du efterhånden vil opbygge stærke relationer til.

 

Teknisk indsigt, kommerciel kundeforståelse og stort engagement

Du kan have både en teknisk og en kommerciel baggrund. Det vigtigste er, at du trives i en servicerende rolle, har kommerciel interesse og forståelse for tekniske produkter. Optimalt har du allerede et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor du også har arbejdet med tegninger og tekniske produkter. Har du hertil erfaring med procesanlæg eller -udstyr, er det et plus.

Du går til opgaven med stort engagement og struktur. Ligeledes trives du med mange bolde i luften og finder dig godt til rette i et internationalt miljø, hvor både dansk og engelsk er en del af hverdagen.

Du løser hovedsageligt dine arbejdsopgaver i Dynamics365 eller andre IT-programmer. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med ERP-systemer og generelt har gode IT-kompetencer.

 

Selvstændigt ansvar og afvekslende hverdag i en international koncern

I stillingen som Spare Part Technician træder du ind i et professionelt og internationalt miljø i en koncern, der er markedsledende inden for sin industri – og som har yderligere, ambitiøse planer for fremtiden.

Din arbejdsplads bliver på hovedkontoret i Hårslev. Du får lov til at bringe dine kompetencer i spil, samtidig med at du er med til både at planlægge og forme din hverdag, så den bedst muligt matcher dine kompetencer og interesser.

Du træder ind i en afdeling, som er kendetegnet ved et godt mix af erfarne medarbejdere og nye talenter. Fælles for alle er, at de har stor interesse i fællesskabet og løfter i flok. Dine kolleger står klar til at give dig den bedst mulige start i afdelingen. Du vil opleve et dedikeret og ambitiøst team, som har en varm, åben og uformel omgangstone, og som vægter det sociale højt.

Kontakt Lene Mølholm eller Alexander Vinde hos PeopleLink på 2621 6015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Hårslev



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk