Supply Chain Planner

Planlægning og opfølgning i en international forsyningskæde

Alsidige opgaver mellem indkøb, produktion og markedet

Europæisk byggeri boomer – og FM Mattsson Mora har med de markedsledende brands Damixa, Mora og FM Mattsson et stærkt produktprogram. Det kan mærkes i Supply Chain-afdelingen, hvor der er travlt med at følge efterspørgslen.

Du får en vigtig rolle i at bidrage til en effektiv og stabil forsyningskæde, hvor du som Supply Chain Planner kommer til at agere midt imellem det strategiske indkøb, disponering, logistikcentret i Odense og virksomhedens strategiske og mangeårige produktionspartnere i Asien og i Europa.

Som Supply Chain Planner tilbydes du både ansvar og mulighed for at udvikle dig indenfor planlægning og logistik i bred forstand.

Du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver som understøtter en international og moderne forsyningskæde, hvor forecast, S&OP og ikke mindst opfølgning er vigtigere end nogensinde.

Dine opgaver vil bl.a. omhandle:

  • Udstedelse af indkøbsordrer til leverandører

  • Opfølgning på leverancer og koordinering med salget omkring prioritering

  • Planlægning og igangsætning af produkt-bundling (produktionsplanlægning)

  • Koordinere med indkøb, disponering og salg omkring leveringsevne

  • Assistere med disponering og indkøb efter behov

  • Deltagelse i vedligeholdelse af stamdata

  • Bidrage til udviklingen af processer og systemer i Supply Chain-afdelingen

Du får reference til virksomhedens Supply Chain Director, og dine nærmeste snitflader bliver til indkøb, disponering og lagerstyring, med hvem dine opgaver også løbende vil overlappe.


Supply Chain-profil med lyst til ansvar og udvikling

Du har formentligt allerede erfaring fra en Supply Chain-afdeling som planlægger, disponent, indkøber eller lignende, samtidig med at du har et relevant teoretisk fundament på minimum bachelor- eller HD-niveau. Du er vant til at arbejde struktureret med dine opgaver og arbejder naturligt med virksomhedens ERP-system som dit vigtige værktøj.

Du motiveres af en bred kontaktflade, alsidige opgaver og voksende ansvar, som måske på sigt kan føre til en karriere i indkøb eller lignende. Du kan lide at arbejde selvstændigt såvel som i et team, og du mestrer at skelne mellem hvornår en beslutning skal vendes med kollegerne og hvornår beslutningen er din at træffe.

Det er kendetegnende for dig at have en positiv og løsningsfokuseret tilgang til hverdagens udfordringer. Du trives med en vis grad af fremdrift og løser samtidig dine opgaver grundigt og systematisk.


Faglig og personlig udvikling i et miljø hvor ambition og trivsel går op i en helhed

Du tilbydes en mulighed for at fortsætte din professionelle og personlige udvikling i en succesfuld virksomhed, hvor din faglige og personlige udvikling er på dagsordenen. Supply Chain-aktiviteterne spiller en stor rolle i virksomhedens overordnede resultater, og derfor er der med denne stilling tale om en nøglefunktion i virksomheden.

Virksomhedskulturen kendes som åben og inkluderende, hvor samarbejde og den positive stemning vægtes højt. Du vil opleve en flad organisationsstruktur med dedikerede og dygtige kolleger på tværs af alle virksomhedens afdelinger.

Kontakt Jesper Nielsen eller Pernille Lærke Iversen hos PeopleLink på 6610 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk