Store Manager

til Drivhuscenter Odense

Drift og ledelse af butik og showroom med synergier til det digitale univers

Juliana Drivhuscenter er en gruppe af fysiske havecentre med speciale i drivhuse og orangerier fra Juliana, Halls og Gabriel Ash, samt online-universet drivhuscenter.dk. Det overordnede formål er at tilbyde en inspirerende dialog og en kompetent rådgivning for kunderne, samt at levere en førsteklasses kundeservice og købsoplevelse.

Til Drivhuscenter Odense søger vi en Store Manager, som får det overordnede ansvar for driften af centret, herunder ledelse af medarbejdere, indretning af butikken, salg, kundeservice og økonomi. Drivhuscentret/showroomet giver kunderne mulighed for, både at se og få yderligere viden samt rådgivning omkring produkterne, som foruden drivhuse og orangerier også omfatter et bredt udvalg af drivhustilbehør.

Som Store Manager er dine primære ansvarsområder:

  • Ledelse af centrets medarbejdere samt planlægning og koordinering af bemanding

  • Skabe de optimale rammer for inspiration for kunderne i drivhuscentret

  • Drive salgsarbejdet og kundebetjeningen i butikken, udarbejdelse af tilbud – og ikke mindst løbende at optimere butikkens salg, kundeservice og resultater

  • Planlægge og gennemføre salgsaktiviteter og kampagner i samarbejde med kollegerne i den kommercielle afdeling

  • Skabe klare synergier mellem den fysiske butik og online-universet

Du bliver en del af Retail & e-commerce teamet, og får arbejdsplads i drivhuscentret på Sivlandvænget i Odense. Sammen med teamet vil du bidrage til den kommercielle udvikling af koncernens aktiviteter, herunder hvordan den fysiske og digitale kundeoplevelse kan integreres.


Serviceminded, professionel og succesorienteret leder

Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for salg, detail eller lignende, og du har allerede opbygget succesfuld erfaring med butiksdrift og ledelse – gerne inden for bolig- /havedesign eller indretning, men det er ikke et krav. Det er en fordel, hvis du har erfaring med både salg i fysisk butik og e-commerce, og at du forstår at koble de to i en unik kundeoplevelse.

Du motiveres af at stå i spidsen for den daglige drift i drivhuscentret, og du går gerne forrest, når det handler om at levere en høj kundeservice og -betjening. Du lytter, ser muligheder og elsker at sælge den helt rigtige løsning til den enkelte kunde. Du er stærk i kontakten og opbygning af relationer med både medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere, og du formår at skabe troværdighed og tillid omkring dig.

Derudover er det vigtigt for din succes i rollen, at du har et godt øje for indretning, og har ideer til, hvordan et showroom fremstår præsentabelt, professionelt og salgsklart. Du får det overordnede ansvar for drivhuscentrets salg og resultater, og derfor er det lige så væsentligt, at du drives af at skabe resultater og løbende optimere driften.


En spændende mulighed i en solid og succesfuld virksomhed

Du tilbydes et spændende og alsidigt job, hvor du kommer helt tæt på kunderne, og får mulighed for at skabe gode kundeoplevelser. Dine opgaver omfatter både praktiske driftsopgaver, ledelse og udvikling, som giver dig gode rammer, for at være med til at præge udviklingen. Du får i din rolle stor handlefrihed inden for aftalte rammer og budget.

Du bliver en del af en robust, velkonsolideret og familieejet virksomhed, som oplever en stigende efterspørgsel efter smukke, enkle drivhuse til private haver. Kulturen i virksomheden er kendetegnet ved stolthed over både virksomheden og produkterne, et stærkt fællesskab og også korte beslutningsveje, en uformel omgangstone og samarbejdsorientering.

Er du interesseret? Så kontakt Mikkel Nielsen hos PeopleLink på 40318113 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense



Vil du vide mere?

Mikkel Nielsen
Kontakt Mikkel Nielsen
Mobil: +45 40 31 81 13
E-mail: mn@peoplelink.dk