Kreditorbogholder

Har du lyst til at arbejde med hele paletten af opgaver i kreditorbogholderiet?

Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling, som varetager økonomistyringen fra A til Z for koncernens selskaber. Du – og dine kolleger – har hver især eget speciale og ansvarsområde, men I løfter i flok og hjælper hinanden med at få alle opgaver løst, f.eks. i forhold til måneds- og årsrapporteringerne.

Dit hovedfokus er på kreditorerne, og du håndterer selvstændigt hele paletten af opgaver i et klassisk kreditorbogholderi. Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Håndtering af kontrol, godkendelse, betaling og bogføring af leverandørfakturaer
  • Håndtering af kommunikationen med kreditorer, f.eks. vedr. kontoudtog
  • Kreditor- og finansafstemningsopgaver, bl.a.  i forbindelse med måneds- og årsregnskaber
  • Indberetninger
  • Bidrage til optimering af arbejdsgangene i kreditorbogholderiet og regnskabsfunktionen generelt sammen med dine kolleger

Du får en bred berøringsflade i hele organisationen, og du er løbende i dialog med både kolleger og leverandører. Du bliver, med andre ord, specialisten og ’gå-til-personen’, når der er spørgsmål fra kolleger eller leverandører, som vedrører kreditorer. Din arbejdsplads er virksomhedens adresse på Fyn.


Fagligt stærk og struktureret regnskabsprofil

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for regnskab/økonomi, og at du har opbygget erfaring fra en lignende stilling med fokus på kreditorer. Alternativt har du opbygget en bredere regnskabsmæssig erfaring, og har nu lyst til at specialisere dig, fordybe dig og udvikle dig inden for kreditorområdet.

Det vigtigste er, at du er et struktureret ordensmenneske, der udfører dine kerneopgaver med sikker hånd. Du er pligtopfyldende og kvalitetsbevidst i din opgaveløsning, og har samtidig et godt overblik. Du trives med at arbejde både selvstændigt med egne opgaver og samarbejdsorienteret, når det handler om at komme i mål med teamets opgaver.

Du bliver en del af et team med en høj faglighed og faglige ambitioner, og du vil få en grundig oplæring og faglig sparring om processerne i økonomiafdelingen, systemerne og opgaverne. Både i opstarten og når du er kommet ind i rollen, er det derfor vigtigt, at du har gå-på-mod og ikke er bange for at tage initiativ eller kaste dig ud i nye opgaver. Vi lægger også vægt på, at du har en positiv indstilling, er fleksibel og giver en hånd med, når der er behov for det.

Du er en erfaren bruger af MS Office-pakken og Navision – eller et tilsvarende økonomisystem. Da du får kontakt med både danske og internationale kolleger og leverandører, er det nødvendigt, at du taler og skriver dansk og engelsk.


En spændende virksomhed med et godt arbejdsmiljø

Du bliver en del af en spændende virksomhed, som stræber efter at være en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejdere trives og udvikler sig. Derfor vil du få kolleger, som har været i virksomheden længe, som er både fagligt og personligt engagerede og som vægter holdånd, gode værdier og godt humør.

Samarbejdskulturen i afdelingen er teamorienteret, åben og uformel. Der er en høj grad af hjælpsomhed, sparring og gensidig tillid – og samtidig en høj ambition om at levere kvalitet og resultater i opgaveløsningen. Du vil derfor få de bedste rammer for din trivsel og udvikling både personligt og fagligt.

Kontakt Nancy Lohmann hos PeopleLink på 6610 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’. Vi indkalder løbende til samtale, så send os gerne din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig!



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Fyn



Vil du vide mere?

Nancy Lohmann
Kontakt Nancy Lohmann
Mobil: +45 53 38 41 91
E-mail: nl@peoplelink.dk