Salgssupporter

Kan du understøtte et internationalt salgssetup?

Implementering og drift af CRM-system og alsidige supportopgaver

Hos Wencon får du et alsidigt job med opgaver, der spænder fra at yde support til sælgere og agenter og behandle kundeforespørgsler til at være tovholder for et CRM-projekt, hvor Wencon fremadrettet skal blive langt mere datadrevet i sin tilgang til markedet. I et marked, hvor f.eks. et skibs vedligeholdelsessystem kører efter en nøje fastlagt plan, er der store muligheder i at have styr på kundernes historik, så Wencon proaktivt kan servicere kunderne med information om, hvornår de må forventes at få brug for service- og reparationsmaterialer.

Implementeringen og driften af et ambitiøst CRM-setup bliver derfor en af dine hovedopgaver. Du kommer til at følge op på salgsorganisationens brug af systemerne – og du får hermed indblik i de data, som ligger til grund for det forventede salg. Det er hensigten, at du hermed bliver en hjælp for organisationen, og det er ambitionen, at du på længere sigt vil tage en aktiv rolle i også at opsøge data om markedet, som kan være med til at udvikle nye segmenter og styrke hovedforretningen.

Da Wencon er en mindre organisation, kan du som nævnt se frem til en stor variation af opgaver, der kan omhandle alle funktioner i forsyningskæden, herunder også at deltage i varedisponering, forsendelse og salgsadministrative opgaver.


Erfaring fra en professionel international salgsorganisation

Du har sikkert en baggrund inden for internt salg i en organisation, hvor salg af tekniske produkter til et internationalt marked er forretningsgrundlaget. Du kan have opbygget din erfaring i både en produktions- og en grossistvirksomhed. Det vigtigste er, at du har en indgående forståelse og interesse for kunder og den strukturerede salgsproces, som kendetegner en markedsdrevet organisation.

Viden og forståelse for CRM og ERP-systemer er en vigtig forudsætning for succes i jobbet – og hvis du allerede har kendskab til MS Sales og MS Business Central vil det være en fordel.

På den teoretiske side har du optimalt en afsætningsøkonomisk uddannelse på BA-niveau, men du kan også have opbygget din viden om afsætning som elev i en professionel salgsorganisation.

Der vil blive lagt vægt på, at du er fleksibel og løsningsorienteret, men også at du arbejder struktureret og målrettet med opgaverne, så du kan være det faste anker for sælgerne og ledelsen, når de beslutninger, som er truffet, skal føres ud i livet.

Da Wencon som nævnt henvender sig til meget internationale kunder, er det en forudsætning, at du kommunikerer ubesværet på engelsk i skift og tale. Ligeledes forventes det, at du finder det naturligt at benytte virksomhedens IT-systemer til alle de opgaver, hvor det kan skabe værdi og gennemsigtighed.


Et job med alsidige opgaver og indsigt i en stor del af forretningen

Du har her mulighed for at få et spændende og alsidigt job med kontakt til kunder, agenter og leverandører over store dele af verden. Du vil opleve, at alle hos Wencon er nøglemedarbejdere, og at du i denne funktion bliver omdrejningspunkt for mange at virksomhedens aktiviteter. Hertil kommer en afslappet og ukompliceret atmosfære, hvor ambition og en god livsbalance går hånd i hånd.

Kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 6610 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Bogense



Vil du vide mere?

Jesper Nielsen
Kontakt Jesper Nielsen
Mobil: +45 2448 2015
E-mail: jn@peoplelink.dk