HR Business Partner

Partner for ledelsen, eget ledelsesansvar & medspiller i koncern-HR

Du understøtter den danske organisation og arbejder med koncern HR-projekter

Du bliver som HR-ankerperson en vigtig partner for ledelsen og mellemleder i det danske selskab. Selskabet har fuld værdikæde, og i dit ansvarsområde, der omfatter alle funktioner på nær Operations, er der ca. 200 ansatte. Du er desuden en aktiv medspiller for dine kolleger i koncern-HR, hvor dagsordenen lige nu er at forbedre og optimere employee lifecycle, lederudviklingsprogrammer og digital opsamling af HR-data.

Med afsæt i en tæt og proaktiv kontakt til lederne samt lyst og energi til at være på forkant med udviklingen er dine hovedopgaver at:

  • Være partner for alle ledere på adressen i Hårslev og kontoret i Herlev

  • Drive og eksekvere ledelses-årshjulet, trivselsmålinger, rekrutteringsprocesser, onboarding m.v.

  • Tage ansvar for udvalgte HR-processer og drive eller deltage i koncernens HR-projekter

  • Lede kantinelederen, der har 6 medarbejdere.

Du er med hele vejen, fra de strategiske beslutninger til resultaterne er på plads, og du er den fortrolige sparringspartner i forhold til stort og småt på HR-dagsordenen. Din relation til lederne er proaktiv og opsøgende. Hertil kommer, at du er kollegernes ’go-to’ på spørgsmål inden for dine HR-ansvarsområder, og du bidrager desuden gerne i teamet med dine erfaringer.

Med reference til Global HR & Legal Director bliver du en del af et engageret og dygtigt team af HR Business partnere, payroll og andre specialister. Dit arbejdssted er koncernens hovedkontor i Hårslev, der ligger centralt på Fyn, hvor også din chef, dine egne medarbejdere og nærmeste kolleger sidder.
 

Stærke partneregenskaber, lyst til ledelse og god til at komme hele vejen i mål

Du har allerede i dag succes som HRBP, HR-chef eller tilsvarende, eller du ser stillingen som dit næste naturlige karriereskridt. Dette gælder også i lederrollen. I dit karriereforløb har du optimalt været forbi en større koncern og taget en uddannelse på HD-/kandidatniveau. Din HR-rygsæk er derfor godt fyldt op, og det falder dig naturligt at have en struktureret og eksekverende tilgang til opgaverne. Det er vigtigt, at du stortrives i en rolle, hvor du skaber resultater sammen med og igennem andre i et ambitiøst miljø, hvor du har fingeren på pulsen i forhold til både forretning og mennesker.

Du ved, at formidling og samarbejde er afgørende for succes i stillingen, hvor du med et åbent mindset kan se det store billede. Sidst men ikke mindst bidrager du med positiv energi, overskud og fleksibilitet til et godt samspil.

Du har gode engelskkundskaber i både skrift og tale og helst erfaring med at arbejde med forskellige online HR-værktøjer.


Indfri dine ambitioner med ansvar, udfordringer og et godt arbejdsmiljø

Du får en selvstændig rolle med mulighed for at påvirke HR-dagsordenen i det danske selskab, samtidig med at du bidrager til HR-udviklingen på koncernniveau. I tillæg kan du få indfriet dine ledelsesambitioner uden at sige farvel til faglige udfordringer. Uanset hvor du bevæger dig, samarbejder du med dygtige og engagerede kolleger, og du vil opleve en åben og ligetil atmosfære.

Fra dag ét træder du ind i et professionelt og internationalt arbejdsmiljø i en koncern, der er markedsleder inden for sin industri. Yderligere ambitioner for fremtiden og bidrag til at løse verdens miljøudfordringer går hånd i hånd hos Haarslev Industries. Du får dine egne ambitioner og arbejdstid til at gå op med fleksibilitet i hverdagen.

Kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på 4236 3975 for yderligere oplysninger, eller send os en kort ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Hårslev



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk