Sales Support Assistant

Spændende udfordringer i teamorienteret arbejdsmiljø

Du servicerer forhandlerne primært i fransktalende lande

Du bliver en del af sales support teamet med 2 servicemindede kolleger, hvor du i din hverdag vil opleve sammenhold, humor og et godt forhold til kunderne. Du får dine egne forhandlere - primært på de fransktalende markeder - at rådgive og servicere, og du hjælper dine kolleger efter behov.

Du kan se frem til en arbejdsdag, der er præget af et mix af faste og varierende opgaver, og du arbejder med forhandlerne før, under og efter salget. Med afsæt i en god oplæring er dine hovedopgaver:

  • Behandle forespørgsler og ordrer og udarbejde ordrebekræftelser

  • Behandle kundereklamationer og servicere forhandlerne i den forbindelse

  • Vejlede forhandlerne, f.eks. i brugen af tegneprogram og bestillingsplatform

  • Supportere sælgere i forbindelse med projekter.

Forhandlerne har enten fysiske eller online butikker, og du udvikler over tid en god relation til dem. Deres spørgsmål er mangeartede, og de kommer online eller på telefonen. Alt sammen noget, der er med til at gøre hverdagen spændende og afvekslende.

Du får reference til Global Sales Director, Retail som har ansvaret for Sales Support. Da en stor del af dine opgaver er relateret til ordre- og reklamationsbehandling samt henvendelser hertil, vil du have et tæt samarbejde med Internal Sales and Customer service.


Du brænder for at yde god service og er en udpræget teamplayer

Det vigtigste er, at du ikke er bange for at tale med kunder, og at du brænder for at yde god service. Du er udpræget teamplayer, der gerne hjælper dine kolleger til at opnå den fælles målsætning. Du er positiv, imødekommende og engageret og har et højt drive samt en smittende energi i omgangen med både forhandlere og kolleger. Du arbejder struktureret og fokuseret.

Du har desuden erfaring med kundeservice eller support, og begår du dig på fransk i skrift og tale er det en stor fordel. Branchekendskab er ikke en forudsætning for at udfylde jobbet, da du vil blive grundigt oplært.

Det er en fordel, hvis du har andre sprogkundskaber, og Office-pakken er et naturligt arbejdsredskab for dig. Har du erfaring med Navision eller tilsvarende, er det et ekstra plus. Din arbejdsplads er på Montanas adresse i Haarby på Fyn.
 

Stærkt brand ● Godt positivt arbejdsmiljø ● Vækststrategi

Du kommer til at arbejde med et af dansk møbelindustris stærkeste brands i en virksomhed med tydelige værdier, bæredygtig produktion og et godt socialt arbejdsmiljø. Hertil kommer, at du bidrager til at eksekvere en gennemarbejdet vækststrategi i et miljø med både vilje og økonomi til at realisere målene.

Du får 180 kolleger i hele koncernen, der alle arbejder i en kultur, som er præget af en åben, ligeværdig og uformel kommunikation. Du møder humor, smil og fokus på samarbejde, hvilket går hånd i hånd med at skabe resultater. Montana stræber efter at være en god og attraktiv arbejdsplads med mulighed for engagement, initiativ, gensidig tillid og god korpsånd – hvor folk trives, udvikles og bliver i mange år.

Kontakt Lars Boisen, Global Sales Director, Retail på lbo@montana.dk eller Lene Mølholm hos PeopleLink på telefon 42363975, hvis du har spørgsmål om Montana eller stillingen. Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Haarby



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk