Teamleder Sales Operations

Salgssupport | Ordrebehandling | Kunde- og leverandørkontakt

Professionel håndtering af kunder, leverandører og ordrer

Som Teamleder for Sales Operations vil du sammen med dine kolleger i afdelingen supportere salgsorganisationen i Løgismose, ved at yde en professionel service overfor kunder og leverandører samt bidrage til at sikre en effektiv og korrekt ordrebehandling og opfølgning på salgsprocessen.

I rollen som Teamleder står du i spidsen for et supportteam på tre servicemindede medarbejdere, som varetager mange forskelligartede opgaver forbundet med salg og indkøb af både handelsvarer og varer fra egen produktion.

Dine vigtigste opgaver er:

  • Håndtering af salgs- og indkøbsordrer, herunder modtagelse, oprettelse, evt. tilpasning og bogføring

  • Kontinuerlig opdatering, vedligeholdelse og import af data i ERP-systemet

  • Varetage den daglige kommunikation med kunder og leverandører

  • Daglig koordinering og kommunikation på tværs af interne afdelinger

  • Identificering af afvigelser samt igangsættelse af handling herpå

  • Løbende koordinering med egen afdeling angående fordeling og prioritering af opgaver

Hertil kommer de løbende ad hoc-opgaver, som bl.a. er håndtering af diverse overflytningsordrer, kommunikation med transportører og håndtering af reklamationer i samarbejde med kvalitetsafdelingen.

Rollen som Teamleder for Sales Operations er en bred koordinerende rolle i virksomheden og har til opgave at være bindeled mellem salg, kunder, leverandører, produktion, indkøb og økonomi. Du vil referere til Salgsdirektøren.

Din arbejdsplads er på Løgismoses adresse i Broby på Fyn.

 

Du brænder for at yde god service og har øje for at skabe det optimale ordreflow

Du har allerede opbygget erfaring fra en lignende stilling, måske i en B2B salgssupport-funktion, og er nu klar til at tage næste skridt i karrieren. Har du opbygget din erfaring i en fødevarevirksomhed, står du med særdeles gode kort på hånden. Dit teoretiske fundament er en uddannelse relateret til handel, salg og/eller administration.

Det er vigtigt for din succes i rollen, at du har en god forretningsmæssig forståelse og ved, hvad der kræves for at yde en god service og for at skabe et optimalt ordreflow. Samtidig er det afgørende, at du trives i en dynamisk hverdag med et højt tempo og mange interessenter omkring dig.

Dine kunder vil forvente, at du er dén, der har svarene, hvorfor det er vigtigt, at du er vedholdende i forhold til at sikre de fornødne informationer fra dit bagland. Af samme årsag er det vigtigt at du er en skarp kommunikatør, og at du evner at etablere et godt tværfagligt samarbejde. Du trives med at have flere igangværende opgaver på samme tid, og du mestrer at bevare et køligt overblik, selv i pressede situationer.

Du er skarp i brugen af Navision (NAV 2015), da dette vil blive dit mest anvendte arbejdsredskab. Har du samtidig gode evner i Excel, vil det også være en fordel. Du får kontakt med leverandører og samarbejdspartnere i flere lande, og derfor er det ligeledes vigtigt, at du er god til engelsk i skrift og tale.


Sæt dit præg på en spændende rolle i en virksomhed i udvikling og med ambitioner

Kulturen i Løgismose er præget af stolt håndværk, passionerede kolleger, et innovativt produktfokus, stærke værdier og store ambitioner om at frembringe kvalitetsfødevarer og -måltider til danske forbrugere.

Du træder ind i en virksomhed i hastig vækst og udvikling på alle niveauer, men du vil også opleve en virksomhed som har kontinuerlig fokus på bæredygtighed, dyrevelfærd og medarbejdernes trivsel.

Du får en meget bred kontaktflade i og uden for virksomheden, hvor du vil møde passionerede mennesker med mange forskellige fagligheder. Du får gode muligheder for at bringe mange facetter af din faglighed i spil og være med til at udvikle rollen i takt med virksomheden.

Lyder det som en spændende karrieremulighed? Kontakt Mikkel Nielsen hos PeopleLink på 40318113 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig og indkalder løbende til samtale.
 



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Broby



Vil du vide mere?

Mikkel Nielsen
Kontakt Mikkel Nielsen
Mobil: +45 40 31 81 13
E-mail: mn@peoplelink.dk