Salgs- og logistikkoordinator

Alsidige opgaver og gode kolleger

Ordrehåndtering og logistikkoordination

Brænder du for at hjælpe kunder og kolleger, og kan du samtidig holde hånd i hanke med forsendelsespartnere og på den måde styre salgsordrer hele vejen frem til levering hos kunden? Så er du måske den nye kollega til det lille samarbejdsorienterede koordineringsteam i Ortofon.

Ortofon er et verdensledende brand indenfor Hi-Fi -og DJ-markedet, og er kendt for at designe og producere pickupper. Ortofon-pickupperne samt tilbehørsprodukterne sælges til butikker og forhandlere på verdensplan.

Som salgs- og logistikkoordinator bliver du en del af et team, som tager sig af ordrebehandling, forsendelseskoordinering, kundeservice m.m. Teamet sørger for struktur, rettidig eksekvering og håndterer problemløsning ift. diverse opgaver i salgs- og leveringsprocessen.

Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af:

  • Ordrebehandling, herunder registrering i ERP-systemet, udarbejdelse af ordrebekræftelser og kommunikation med kunder samt interne interessenter

  • Håndtering af forsendelsesproblemer og optimering af samarbejdet med Ortofons forsendelsespartner

  • Oprettelse og vedligehold af stamdata

  • Opfølgning hos kunder omkring økonomiske udestående

  • Indtastning og vedligehold af forecast-data

  • Ad hoc-opgaver

 

I er tre koordinatorer i teamet i Nakskov, og har dertil kolleger i Ortofons salgskontorer i Münster, Tyskland og USA. Internt samarbejder du med kolleger fra indkøb, produktionsplanlægning samt

forsendelse i Nakskov.

 

Du er en hjælpsom og velorganiseret problemknuser

Du trives i en stilling med faglig bredde og mange samarbejdspartnere, og du er god til at gribe ad hoc-bolde og hjælpe kolleger og kunder videre med et smil på læben.

Du er måske uddannet indenfor kontor, administration eller logistik, gerne med nogle års erfaring fra en lignende rolle. Med dig har du i hvert fald evnen til at håndtere en bred vifte af opgaver og være proaktiv i forhold til at finde løsninger på diverse problemer relateret til ordrehåndtering. Uanset baggrund er du kompetent i brugen af IT-systemer, gerne MS Office, og kendskab til Axapta vil være et plus.

Det vigtigste er, at du arbejder struktureret, velorganiseret og er god til at bevare overblikket, samt at du finder det naturligt at arbejde proaktivt og tage ansvar i en dynamisk hverdag.

Ortofon er en international virksomhed, og det er derfor en forudsætning, at du begår dig ubesværet på engelsk i skrift og tale.

 

Du får gode samarbejdsrelationer og mulighed for faglig udvikling

I Ortofon er der et stort fokus på at navigere i en omskiftelig hverdag i fællesskab. Du får derfor gode kolleger, som vil støtte og hjælpe dig i din oplæringsperiode. Herefter kan du se frem til en høj grad af tillid, ansvar for dine opgaver og faglig udvikling. Organisationskulturen er flad, og du vil hurtigt opleve, at alle er i øjenhøjde og løfter i samlet flok.

Kontakt Pernille Lærke Iversen hos PeopleLink på 2887 2115 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Sjælland
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Nakskov



Vil du vide mere?

Pernille Lærke Iversen
Kontakt Pernille Lærke Iversen
Mobil: +45 2887 2115
E-mail: pli@peoplelink.dk