Quality Coordinator

Reklamationssupport og QA-koordinering

Dan-Foam er Tempur Sealys centrale produktionsenhed til det internationale marked. Virksomheden udvikler, producerer og håndterer et enestående, men også komplekst produktprogram bestående af puder, madrasser, sengesystemer og accessories, som sælges i mere end 90 lande.


Du supporterer og koordinerer reklamationsbehandlingen fra start til slut

Som Quality Coordinator bliver du en del af Operations Support og Quality Assurance teamet, hvor du sammen med dine kolleger har en central rolle i at understøtte brandet ved at sørge for, at kun absolut topkvalitetsprodukter når de bevidste forbrugere. Det bliver din opgave at supportere og koordinere reklamationsbehandlingen i forhold til de produkter, der produceres på Tempurs produktionsenhed i Aarup. Du varetager koordineringen af reklamationerne fra start til slut, og undervejs kommunikerer du med og involverer de øvrige afdelinger og samarbejdspartnere.  

Dine hovedopgaver omfatter bl.a.:

  • Administrativ håndtering og koordinering af den interne reklamationsbehandling

  • Samarbejde med Manufacturing Quality, Indkøb og øvrige parter i forhold til problemløsning og korrigerende handlinger

  • Kommunikation til interne kolleger, distributører og salgsselskaber i forhold til status og afklaring på reklamationer

  • Bidrage til den løbende vedligeholdelse og optimering af kvalitetsstyringssystemet

  • Diverse ad hoc-opgaver i QA- afdelingen

Din arbejdsplads bliver det danske hovedkontor i Aarup på Fyn.


Har du øje for detaljen og fokus på kvalitet?

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os, at du har opbygget din erfaring i en lignende rolle i en produktionsvirksomhed. Det er en fordel, at du har erfaring med QA, kvalitetsstandarder og reklamationer, men du kan også have opbygget din erfaring i f.eks. kundeservice eller indkøb, hvor du har arbejdet med reklamationer og leverandørkvalitet.

Det vigtigste er, at du er en stærk koordinator, og at du arbejder systematisk, struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du kommer til at arbejde med både lidt større projekter og mere ad-hoc-prægede opgaver, og begge dele kræver omhyggelighed, opmærksomhed og sans for detaljen – uden at miste overblik.

Du får en meget bred kontaktflade til både danske og internationale kolleger, og derfor er det vigtigt, at du er relationsskabende, samarbejdende og kommunikerende – og ikke mindst at du trives i en hverdag med mange daglige kontakter. Du bliver den samlende og koordinerende figur i reklamationsarbejdet og bidrager både til koordineringen, den praktiske gennemførelse af opgaver samt til at holde alle parter opdateret omkring fremdrift og status.

Du skriver og taler dansk og engelsk, og du er stærk til IT og digitale dokumentationssystemer.


En spændende mulighed i en succesfuld, international koncern

Du får en spændende mulighed for at blive en del af en global, succesfuld virksomhed med en førende position på sit felt og stærke kvalitetsbrands. Koncernen er ambitiøs og kontinuerligt i udvikling, og du bliver en del af et veletableret og professionelt kvalitetssetup med engagerede og fagligt kompetente kolleger. Derfor får du gode rammer til at bruge og udvikle din kvalitetsfaglighed i en koncern, der arbejder fokuseret og professionelt med kvalitetssikring.

Du får en central rolle i QA-arbejdet, og du får mange både danske og internationale samarbejdsrelationer på tværs i organisationen. Arbejdsmiljøet er kendetegnet ved ambition og højt tempo, men også godt kollegaskab og et godt humør
- og ikke mindst særdeles gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Kontakt Nancy Lohmann hos PeopleLink på telefon 6610 2015, hvis du har brug for yderligere oplysninger. Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning via 'Søg stillingen' hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Aarup



Vil du vide mere?

Nancy Lohmann
Kontakt Nancy Lohmann
Mobil: +45 53 38 41 91
E-mail: nl@peoplelink.dk