Team Lead, Service & Aftermarket

Globalt salg af tekniske løsninger, reservedele og serviceaftaler

Alsidige opgaver med fokus på salg, forretningsudvikling og ledelse

Du får med reference til den adm. direktør i Semvac ansvar for at lede og videreudvikle Service & Aftermarket-forretningen inden for både service, reservedelssalg og salg af upgrades.

 Semvac har allerede, med afsæt i et stort antal installerede løsninger i hele verden, en førende position på markedet og en betydelig Service & Aftermarket-forretning. Der vurderes imidlertid at være et langt større potentiale, og det bliver derfor din opgave at afdække og opsøge dette - i tæt samarbejde med virksomhedens øvrige salgsteam.

Du kommer til at stå i spidsen for en række tiltag, som skal øge aktiviteten med både nye kunder og de kunder, som allerede har valgt Semvacs løsninger. Du kommer derfor til at arbejde med både opsøgende og vedligeholdende salg, koncept- og forretningsudvikling, samt ikke mindst ledelse, motivation og udvikling af afdelingens medarbejdere. Du smøger selv ærmerne op, og dine hovedopgaver er at:

  • Identificere og opsøge forretningsmulighederne i den globale koncern og hos kunderne

  • Løfte service- og kvalitetsniveauet overfor kunder og samarbejdspartnere

  • Aktivt deltage i gennemførelsen af salg af samlede løsninger, reservedele og serviceaftaler

  • Sikre den daglige ledelse og bidrage til udviklingen af medarbejderne i teamet.

Dit primære arbejdssted bliver på virksomhedens hovedkontor i Odense, hvor dine medarbejdere i teamet også arbejder ud fra. Derudover kan du se frem til ca. 60 rejsedage årligt, primært til selskabets egne adresser, men også til partnere og større kunder over hele verden.
 

Teknisk salgsprofil med ledelseserfaring fra international serviceforretning

Du kommer formentlig fra en ledende kommerciel position i en international organisation, hvor du har arbejdet med at opbygge, ændre eller udbygge en projekt-, service- eller salgsafdeling. Det er afgørende for din succes i rollen, at du har en kommerciel tilgang til at se forretningsmulighederne i kundernes behov for service, reservedele og upgrades.

Erfaring fra en projekt- og/eller produktionsvirksomhed med store internationale kunder giver dig et godt fundament. Har du allerede erfaring fra transportindustrien, står du med stærke kort på hånden. Du har en solid teknisk forståelse, der giver dig respekt og gennemslagskraft hos kunder og internt i organisationen.

Du har et stort drive og trives med at opsøge muligheder, og du sætter høje mål for både dig selv og dit forretningsområde, og du går i front for din afdeling, når det gælder om at afsøge nye markeder eller forretningsområder.

Du kan begå dig ubesværet på engelsk i både skrift og tale, og det er en fordel, hvis du tillige behersker fransk, tysk og/eller spansk på forhandlingsniveau. Du er erfaren bruger af CRM- og ERP-systemer og er vant til at udarbejde kalkulationer, business cases og evt. tenders i de gængse office-programmer.
 

Strategisk fokusområde med stort potentiale i en international koncern

Du tilbydes en central position i et strategisk fokusområde, hvor du får mulighed for at bruge al din erfaring og dine ambitioner til at videreudvikle Service & Aftermarket til et langsigtet og selvstændigt profitabelt forretningsområde.

Semvac har et godt omdømme og er kendt for at levere solide og bæredygtige løsninger til kunderne. Med kombinationen af en stor mængde af Semvacs løsninger i drift over store dele af verden og et betydeligt merpotentiale har du derfor gode muligheder for at skabe en succes.

Kontakt Mikkel Nielsen hos PeopleLink på 4031 8113 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense S



Vil du vide mere?

Mikkel Nielsen
Kontakt Mikkel Nielsen
Mobil: +45 40 31 81 13
E-mail: mn@peoplelink.dk