Projektkoordinator

Administrativ blæksprutte til ambitiøs konsulentvirksomhed - deltid

Vil du være med til at gøre en forskel for kolleger, kunder og kandidater?

PeopleLink har en bred vifte af interessante og professionelle kunder, der bruger vores assistance, når de skal finde og ansætte den næste nøglemedarbejder – direktør, leder eller specialist. Vi har internt et tæt samarbejde i processen, og du bliver, sammen med to kolleger i vores administrative team, omdrejningspunktet for vores back-office funktion. Vores administrative team er fundamentet for, at vores forretning fungerer effektivt, og du bidrager til at sikre, at PeopleLink bliver opfattet som en professionel samarbejdspartner for vores kunder, kandidater og andre eksterne samarbejdspartnere, og samtidig yder du support, back-up og service til vores konsulenter.

Din hverdag er kendetegnet ved, at du dels sørger for at dagligdagen fungerer effektivt, og dels tager den afsæt i de opgaver, som vi løser for vores kunder, hvor du sørger for administrationen og gennemførelse af praktiske og administrative opgaver. Blandt dine primære opgaver kan nævnes:

  • Support og administration i forbindelse med igangværende projekter, herunder administrativ oprettelse og afslutning af projekter, kommunikation med kunder og kandidater, mødeindkaldelser, opsætning og administration af tests, arkivering, dokumenthåndtering, opfølgning mv.

  • Indrykning af annoncer, korrekturlæsning og koordinering med vores mediepartnere, samt udarbejdelse af statistikker på annoncer og projekter

  • Kvalitetssikring af tilbud, rapporter, præsentationer og andet skriftligt materiale på både dansk og engelsk

  • Praktiske opgaver, herunder kontordrift, print og scanning af dokumenter, makulering, kalenderstyring, telefonpasning, modtagelse af gæster, klargøring i forbindelse med møder samt indkøb

Det primære arbejdssted er vores kontor i enten Vejle eller Odense, og arbejdstiden er 25 timer fordelt på 5 dage om ugen.


Struktureret, serviceminded og kvalitetsbevidst koordinator

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du kan f.eks. have din baggrund inden for administration, salgssupport, sprog eller service. Vi forestiller os, at du har min. 3-5 års erfaring fra en lignende funktion, f.eks. fra i et salgs- eller konsulentmiljø, hvor du har varetaget praktiske, administrative, supporterende og kvalitetssikrende opgaver, der får ’maskinrummet’ til at fungere effektivt.

Du bliver vores ansigt udadtil både i telefonen og for gæster i huset, og du sørger for, at alle oplever en god og nærværende service. Derfor er det vigtigt, at du har en god kontaktevne, at du motiveres af at supportere dine kolleger, samt at du trives i en rolle med mange daglige kontakter.

Vores hverdag er dynamisk, travl og til tider med korte deadlines, og derfor lægger vi vægt på, at du har et godt overblik, kan prioritere og har en kvalitetsbevidst og punktlig tilgang til dine opgaver – samt ikke mindst, at du får opgaverne eksekveret.

Du er sprogligt stærk og god til at kvalitetssikre skriftligt materiale på både dansk og engelsk. Du vil ligeledes komme til at arbejde i forskellige IT-systemer, herunder især Office365 og vores rekrutteringssystem. Derfor er det vigtigt for os, at du hurtigt sætter dig ind i nye systemer.


En spændende og alsidig hverdag i en ambitiøs konsulentvirksomhed

Du bliver en del af en konsulentvirksomhed, der er i en meget positiv udvikling. Du får en nøglerolle i vores virksomhed, som personen, der ’ved det meste’, og som får tingene til at ske.

Du får samtidig mulighed for at bidrage til PeopleLinks videre udvikling i et uformelt, men professionelt og ambitiøst miljø, hvor vi tror på at forskellighed giver styrke. Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor resultatfokus, engagement og et godt socialt miljø går hånd i hånd.  

Kontakt Nancy Lohmann hos PeopleLink på 6610 2015 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt. Vi vurderer kandidater og indkalder til samtaler løbende.



Geografi: Fyn/Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Odense/Vejle



Vil du vide mere?

Nancy Lohmann
Kontakt Nancy Lohmann
Mobil: +45 53 38 41 91
E-mail: nl@peoplelink.dk