Account Manager

Vær med til at præge den kommercielle udvikling for hele virksomheden

Salg af tekniske kvalitetsprodukter til kunder i hele Europa

Power-Flex producerer og leverer kvalitetsprodukter af teknisk karakter til en bred vifte af brancher, hvor især industrielle virksomheder er den primære målgruppe. Produktet er, trods dets relativt simple funktionalitet, et kritisk element for kunden i at opretholde en kontinuerlig drift og et højt kvalitetsniveau.

Produkterne sælges via distributører samt direkte til industrielle B2B-kunder i hele Europa, hvor DACH, Norden og Benelux er de største markeder.


En vigtig kommerciel rolle med ansvar for egne kunder

Som Account Manager hos Power-Flex får du en bred rolle i en mindre virksomhed, hvor du virkelig kan være med til at præge den kommercielle udvikling for hele virksomheden.

Et af dine centrale ansvarsområder bliver at videreudvikle det i forvejen gode samarbejde med virksomhedens faste kunder og samarbejdspartnere, bestående af virksomheder i flere lande og inden for mange forskellige brancher, herunder byggeri, landbrug, energi og produktion.

Du kan også se frem til at være med til at definere nye afsætningskanaler og metoder til at opdrive potentielle kundeemner. Her er der særlig opmærksomhed på, hvordan online medier fremadrettet kan udnyttes endnu bedre.

Du vil indgå i et salgsteam bestående af en salgsdirektør, to salgssupportere og dig. Du skal forvente 10-30 rejsedage om året, som typisk er i forbindelse med besøg hos udenlandske kunder og samarbejdspartnere samt deltagelse på messer.


Kommerciel profil med god teknisk forståelse og erfaring med internationale kunder

Et godt udgangspunkt for at blive en succes i denne rolle er din uddannelsesmæssige baggrund, som både kan være teknisk funderet eller inden for international handel eller forretningsudvikling på bachelor-niveau. Den har du kombineret med et par års erfaring i en salgsrolle, hvor du har været i berøring med kunder i flere lande.

Har du erfaring med opbygning og optimering af online salgskanaler, vil der bestemt være gode muligheder for at sætte de kompetencer i spil. Du er desuden flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale. Og kan du begå dig på tysk, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.

Vigtigst er dog din positive og servicemindede indstilling, din evne til at skabe tillidsfulde kunderelationer og dit analytiske mindset. Du har en værdibaseret tilgang, hvilket betyder, at du behandler kunder med respekt, integritet og ærlighed. Og så er du en holdspiller, der nyder samspillet og samarbejdet i et mindre team.


Vær med til at gøre en forskel samtidig med du udvikler dig fagligt

I denne stilling bliver du en værdsat kollega og medarbejder i en virksomhed, der hilser ideer, nye perspektiver og vidensdeling velkommen. Derfor er denne stilling også en mulighed for at gøre en betydelig forskel i en i forvejen succesfuld virksomhed. Samtidig er det en mulighed for at tilegne dig en masse ny viden og udvikle dine kompetencer inden for salg, marketing og forretningsudvikling.

Lyder dette som dit næste skridt i karrieren, så kontakt Mikkel Nielsen hos PeopleLink på 4031 8113 for yderligere oplysninger, eller send os din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’ hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!



Geografi: Hovedstadsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Skovlunde



Vil du vide mere?

Mikkel Nielsen
Kontakt Mikkel Nielsen
Mobil: +45 40 31 81 13
E-mail: mn@peoplelink.dk