International Accounting Manager
Samarbejde med de største sportsaktører og fodboldklubber i verden

Drømmer du om en hverdag, hvor du både kan tage ansvar og være udførende på opgaverne? Ser du dig selv arbejde i en international virksomhed i vækst, hvor mange af kunderne bl.a. er blandt de største sportsklubber og brands i verden? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor team-ånden vægtes højt og som indbefatter tæt samarbejde med kolleger i både Danmark, England og Sydafrika? Så læs videre her.
Du har ansvaret for og er hands-on i koncernens regnskabsfunktion
Du har ansvaret for opgaverne i koncernens økonomifunktion, der er en fælles funktion for alle tre selskaber i koncernen. Du får derfor en afvekslende hverdag med opgaver, der spænder bredt, og du er i løbende dialog med kollegerne både i Vejle og udlandet. Der er en regnskabsassistent i datterselskabet i England, som er dig behjælpelig i dagligdagen, og som du har det faglige lederansvar for.
Du har selv hands-on, og dine primære opgaver er:
-
Løbende afstemninger ved måneds- og årsafslutning
-
Konsolidering af interne regnskaber og månedlig rapportering til direktion og bestyrelse
-
Årsregnskaber og rapportering til moderselskab
-
Arbejde med transfer pricing, moms og myndighedsrapportering i alle 3 lande i samarbejde med revisor
Du får desuden mulighed for at arbejde med at optimere og automatisere processer, herunder at implementere et nyt ERP-system, ligesom du udarbejder ad-hoc analyser. Du refererer til virksomhedens CEO, hvor du i samarbejde med ham har kontakten til myndigheder, revisor, bank, forsikring m.m.
Du er en dygtig og erfaren regnskabsansvarlig/revisor med en samarbejdende tilgang
Er du en dygtig og erfaren regnskabsansvarlig og/eller revisor, der i høj grad trives med både at tage ansvaret og selv være udførende på opgaverne, så er det dig, vi er på udkig efter. Har du samtidig en relevant teoretisk uddannelse, er det en styrke.
Forudsætning for succes i jobbet er, at du trives i en travl hverdag, hvor der til tider er mange arbejdsopgaver ind over dit bord med korte deadlines. Ekstra opgaver i forbindelse med månedsrapporteringer samt årsafslutning er også naturligt for dig.
Du arbejder grundigt og struktureret, og sætter en ære i, at opgaverne løses rettidigt og med høj kvalitet. Du tager initiativ, og det falder dig naturligt at optimere de eksisterende bogføringsprocedurer. Derudover har du gode sociale og kommunikative evner i kombination med, at du arbejder selvstændigt.
Du er god til at formulere dig på skrift og i tale på såvel dansk som engelsk, og du er vant til løbende at anvende begge sprog naturligt i dit nuværende arbejde, der vil være en del af dagligdagen i jobbet. Ydermere er du en erfaren bruger af Excel, og har gerne kendskab til AX/Microsoft Dynamics.
Holdånd i en international hverdag – hvor du tager ansvar og udvikler funktionen
Du får mulighed for at udfordre dig selv hos en markedsleder, der fortsat er i udvikling og vækst. Samtidig gør koncernens størrelse, at der vil være en bred vifte af faglige opgaver, hvor du kan tage ansvaret for funktionens videre udvikling. Du bliver en del af et motiveret hold, der går efter at levere de bedste resultater i en hverdag, hvor sammenhold og det kollegiale også vægtes højt. At kunderne er blandt de største sportsbrands og klubber i verden, giver hverdagen lidt ekstra kulør.
Kontakt Lene Høgh Mølholm, PeopleLink på 4236 3975 for yderligere oplysninger, eller send os din korte ansøgning og dit CV via 'Søg stillingen' hurtigst muligt.
Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Vejle
Vil du vide mere?
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk