Kundevejleder

Positivt og stærkt koncept til sportsklubber og skoleklasser

Vil du hjælpe primært sportsklubber og skoleklasser med at få deres drømme til at gå i opfyldelse? Vil du have en afvekslende hverdag med mange kontakter og aktiviteter? Vil du tage ansvar for egne opgaver og have et godt kollegaskab? Så, læs videre her..


Du formidler et stærkt koncept og hjælper de frivillige hele vejen i mål

Som Bambusa kundevejleder er din arbejdsdag en blanding af kontakt med frivillige fra primært sportsklubber og skoleklasser og administrative opgaver. Du fordeler derfor din tid mellem at præsentere og indgå aftaler om konceptet, vejledning i at gennemføre en succesfuld Bambusa kampagne og varetage de tilhørende administrative opgaver.

Afsætningen forgår primært på baggrund af forespørgsler, leads fra Facebook eller salg til tidligere kunder. Der er typisk en frivillig kontaktperson til hver aftale. Dine arbejdsopgaver er at:  

  • Få aftalen på plads med kontaktpersonen via telefon og onlinemøder

  • Formidle og vejlede kontaktpersonen om Bambusa konceptet

  • Tjekke at ordrerne er registeret med alle detaljer og sætte logistikprocessen i gang

  • Følge op på, om alt er som det skal være, og om salget går, som det skal hos klubben/klassen

  • Håndtere evt. returvarer administrativt og fakturere

Du skriver og taler altid med de frivillige med et smil på læben. Du hjælper desuden dine kolleger, der arbejder med direkte salg til nye større kunder, efter behov bl.a. med at tjekke grunddata i CRM-systemet.

Du arbejder hver dag tæt med dine kolleger, og I inspirerer hinanden til at udvikle salget og virksomheden.


Brænder du for sport med fællesskabet, og er du god til nye kontakter og service?

Så er din baggrund ikke afgørende. Måske er det netop denne stilling, du har ventet på - om du er skolelærer, intern sælger, sportsudøver eller andet.

Så længe du kan skabe en god kontakt og yder en super god og nærværende kundeservice, er vi åbne for din baggrund. Er du, eller har du været, aktiv indenfor sport, og kan du lide fællesskabet i en klub, er det en klar fordel. Du ved derfor også, at resultater kræver både individuel indsats og holdånd.

Hertil kommer, at du har et godt humør, er imødekommende og engageret. Du arbejder struktureret med blik for detaljen, og du kan lide rutiner, samtidig med at du kan holde flere bolde i luften.

Du bliver lært op i både konceptet, systemerne og arbejdsprocesserne, og du må være lærenem, da du primært arbejder i interne systemer. Dit arbejdssted er på kontoret i Vejle.


Du får drømme til at gå i opfyldelse sammen med dine kolleger

Du oplever glæden ved at give alle mulighed for at få ’noget ekstra’ med foreningen, klubholdet eller i klassen. Du får selv en hverdag med mange aktiviteter, kontakter og fleksibilitet. Gode ansættelsesforhold er en del af pakken.

Du bliver modtaget af et topmotiveret team, som glæder sig til at byde dig velkommen. Du bliver oplært og får mulighed for at blive hørt med dine input og gode ideer. Du er sammen med dine nordiske kolleger 2-3 gange om året, hvor I laver faglige og sociale aktiviteter sammen.

Du kan læse mere på www.bambusa.dk, ringe til Lene Mølholm, PeopleLink på 4236 3975 eller til adm. direktør Maria Lund Bertelsen, Bambusa på 6013 0643. Dine kolleger venter på dig, så send din motivation for jobbet og dit CV via 'Søg stillingen' hurtigst muligt.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Arbejdssted: Vejle



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 4236 3975
E-mail: lhm@peoplelink.dk