Vær med fra starten i opbygning af Nextways digitale lead motor
Herning
Vil du stå i spidsen for opbygning af en performance marketingfunktion – og være med til at skabe målbare resultater i en international SaaS-virksomhed med ambitiøse vækstplaner? Du får her en unik mulighed for at bygge motoren, der bidrager til at drive væksten.
Skab målbare resultater med content og kampagner
Stillingen som Performance & Content Marketeer er nyoprettet, og du får derfor mulighed for at være med fra starten i opbygningen af en stabil lead-motor, der konsistent genererer en pipeline af leads. Du får reference til CEO, og du bliver nøgleperson i forhold til at opbygge og forme et performance marketing set-up, som bidrager til at omsætte indhold og kampagner til resultater, der understøtter Nextway’s vækstambitioner.
Dit hovedansvar bliver at sikre, at virksomhedens digitale marketingindsatser konsistent genererer en pipeline af leads, og blandt dine vigtigste hovedopgaver er:
-
Opbygge og strukturere HubSpot som marketing automation-platform
-
Planlægge, eksekvere og optimere digitale kampagner og lead generering
-
Fastholde et tæt samarbejde med salg omkring eksekvering af målrettede kampagner og lead management
-
Udvikle landing pages og kampagneindhold baseret på input fra fagansvarlige og salg, f.eks. på baggrund af whitepapers, cases og webinarer
-
Analyse, monitorering og rapportering på performance data
Arbejdsstedet er hovedkontoret i Herning, og du får et bredt internationalt samarbejde med kolleger på tværs af de lande, hvor Nextway opererer.
Ambition og erfaring med performance marketing-disciplinen
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for marketing/digital marketing, og at du har opbygget 3-5 års erfaring med performance marketing-disciplinen fra en lignende rolle – og meget gerne i en B2B SaaS virksomhed eller en lignende branche med komplekse salgsprocesser.
Dit vigtigste succeskriterie i stillingen er, at du har fundamentet til at opbygge en stabil lead-motor, der konsistent genererer en pipeline af leads. Du ved, hvad du taler om, når det handler om f.eks. kunderejse, digitale kampagner, lead management, CPL, ROAS og ROI, og du forstår vigtigheden af datadrevne beslutninger. Din forretningsforståelse, dit fokus og din arbejdsstil sætter dig i stand til systematisk at eksekvere kampagner – og i samarbejde med dine kolleger at optimere resultaterne.
Dit nøgleinstrument er HubSpot, og det er en fordel, hvis du allerede har erfaring med HubSpot eller tilsvarende CRM/marketing automation platform, som gør dig i stand til at skabe den nødvendige struktur og systematik, især i forhold til kampagneeksekvering, lead management og rapportering.
Da du bliver en del af en international organisation med kunder i mere end 60 lande, er det nødvendigt, at du er flydende på engelsk i skrift og tale.
Sammen skaber vi vækst – vil du være med?
Du får her en unik mulighed for at blive en del af Nextways fantastiske team, hvor ambition, samarbejde og stærke værdier går hånd i hånd. Din dagligdag vil være fyldt med muligheder for at samarbejde med kolleger på tværs af landegrænser og kulturer, og du vil møde en virksomhedskultur, der er kendetegnet ved et positivt mindset, professionalisme og respekt.
Du træder ind i en nyoprettet rolle, hvor du får mulighed for at bygge funktionen op fra bunden og dermed i høj grad vil kunne se de direkte resultater at dine indsatser. Du får både ansvar og frihed til at udvikle - og ikke mindst en nøglerolle i Nextways vækststrategi.
Lyder dette som den helt rigtige næste skridt for dig?
Så send os dit CV allerede i dag. Vi ser frem til at høre fra dig!Du kan læse mere om Nextway på www.nextway.software eller kontakt Nancy Lohmann hos PeopleLink, hvis du har spørgsmål.



