OK er et dansk, kundeejet selskab, der leverer brændstof og energi til hele Danmark. Virksomheden har hovedkontor i Viby J og holder dagligt mere end 500 medarbejdere beskæftiget. Foruden olie og benzin leverer virksomheden smøremidler, naturgas, el og varmepumpeløsninger til private og til erhvervslivet. Virksomhedens ønsker at give sine kunder et frit, fornuftigt og ansvarligt energivalg - nu og i fremtiden.


Logistikchef

Uden dig går Danmark i stå!



Stå i spidsen for en kompleks logistikoperation

Som logistikchef kommer du til at stå i spidsen for en kompleks logistikoperation med 130 medarbejdere, fordelt på +100 chauffører og ca. 20 funktionærer. Som øverste chef for hele distributionsfunktionen bliver det dig, der skaber de organisatoriske rammer og sikrer den optimale opgavefordeling.

OK er en betydningsfuld spiller på det danske energimarked – et marked, hvor evnen til at navigere under konstante forandringer er nøglen til succes. Med en kombination af 60 egne tankbiler og gode eksterne samarbejdspartnere har OK netop en unik fleksibilitet i forhold til at matche markedets behov, og dermed de bedste forudsætninger for at skabe et værdifuldt og effektivt samspil mellem planlægning og kørsel.

En tempofyldt hverdag med mange her-og-nu situationer suppleres af de mere langsigtede opgaver, når nye systemer og arbejdsmetoder skal udvikles og implementeres. Begge dele fordrer en nærværende leder, der har fingeren på pulsen i forhold til medarbejdere og processer.

OK’s strategiske lederteam er også en naturlig og vigtig del af rollen som logistikchef. Du vil således være med til at sætte kursen for selskabet i et energimarked, der er i konstant bevægelse.

Moden og moderne tænkende leder

Denne overskrift passer på dig. Du hviler godt i dig selv, har et veludviklet forretningsmæssigt overblik og stortrives i en lederrolle, hvor du gennem involvering, inspiration og sparring med dygtige mellemledere skal skabe kontinuerligt bedre resultater. Du er typen, der lytter, spørger og vurderer, før du træffer beslutninger. Når du beslutter, kommunikerer du klart, tydeligt og motiverende.

Dit personlige værdisæt er godt synkroniseret med OK, dvs. du optræder professionelt, udviser ordentlighed i dine handlinger, og så søger du aktivt samarbejdet/synergien på tværs af funktionerne. Derfor er du også hurtig til at skabe tillid om din person.

Du har dit faglige anker, både uddannelses- og erfaringsmæssigt, solidt placeret inden for logistikverdenen. Det forventes således, at du har en videregående uddannelse, hvor logistik/supply chain har været i fokus. Ligesom du medbringer ledelseserfaring fra en logistikfunktion, hvorfra du er vant til at lede gennem mellemledere.

Din bopæl er inden for max. 1 time fra Fredericia, og du er fleksibel i forhold til regelmæssigt at have arbejdsdage i Fredericia og på hovedkontoret i Aarhus.

Medarbejdernes engagement og kompetencer

Hovedårsagen til, at OK er en meget veldrevet virksomhed, er medarbejdernes engagement og kompetencer. Økonomisk ansvarlighed og fremsynethed har bragt selskabet i en position, der gør det muligt at investere i fremtiden. Med andre ord er der stor lydhørhed for forbedringsforslag og optimeringsmuligheder.

Konsulentvirksomhederne Lars Rüger HR og PeopleLink arbejder tæt sammen med OK omkring denne ansættelsesproces. Send din ansøgning og CV til PeopleLink via ’søg stillingen’.

Ansøgningsfrist 20. oktober. Vi forventer at invitere til indledende samtaler i uge 43.


 

Vores annoncer genindrykkes løbende på de forskellige jobportaler og medier, som vi benytter. Det betyder ikke, at processen er startet forfra, men er blot et udtryk for, at den ikke er afsluttet.



Geografi: Trekantsområdet
Ansøgningsfrist: 20. oktober



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 42 36 39 75
E-mail: lhm@peoplelink.dk