OnRobot A/S er vækstmotoren bag en ny virksomhedsgruppe i robotklyngen i Odense, der er skabt på baggrund af en sammenlægning af 3 selskaber i Danmark, Ungarn og USA. Foruden disse lande har OnRobot selskaber i Tyskland, Spanien og Malaysia. Det er kun starten - Kapitalen og den øverste nye ledelse er på plads, og ambitionen er, som frontløber, at konsolidere det globale marked inden for udvikling af robotapplikationer. Målet er, via opkøb og netværkssamarbejder, at nå en omsætning på 1 mia.kr henover en kort årrække. Til at understøtte væksten i både det danske selskab og i gruppen etableres en ny Finance & IT funktion på hovedkontoret i Odense – vil du med fra starten?


Finance & Payroll Assistant

Sæt din erfaring i spil i vækstvirksomhed



Kredit-, debitor- og lønbogholderi i nyetableret Finance funktion


Vil du bruge din erfaring til ’hands-on’ at sikre et effektivt kreditor-, debitor- og lønbogholderi i et dansk selskab i en virksomhed i vækst? Der er p.t. 35 ansatte i OnRobot DK, og forventningen er, at der bliver ansat yderligere 10-15 i løbet af 2018. Din første opgave er at ’hjemtage’ opgaverne fra et eksternt regnskabsbureau, og i samarbejde med OnRobots Finance Manager, som du også refererer til, og eksterne systemleverandører får I funktionen startet op. Når setup’et er på plads, varetager du selvstændigt Finance & Payroll rollen, og dine hovedopgaver er:

  • Kontering, bogføring, afstemning af balanceposter m.m.
  • Månedlige lønkørsler og generel lønadministration inkl. intern og ekstern rapportering
  • Deltage i måneds- og årsafslutninger
  • Diverse ad hoc regnskabsopgaver

I takt med væksten i virksomheden vil du sammen med Finance Manageren videreudvikle funktionen med indføring af relevante procedurer, interne kontroller og regnskabspolitikker. Ligesom du i takt med afdelingens udvikling kan se frem til flere spændende faglige udfordringer.

Grundig og selvstændig profil med solid erfaring


Da du er den eneste Finance & Payroll Assistant i funktionen, er det vigtigt, at din erfaring hurtigt gør dig selvkørende. Du har formentligt en relevant uddannelse og/eller kurser, og har du erfaring med at implementere nye systemer eller arbejdsrutiner, er det et ekstra plus. Lønnen administreres ved Bluegarden i Dataløn og bogføringen i Dynamics 365 (AX). Har du erfaring med tilsvarende systemer, er det en stor fordel.

Du er grundig, og du kan lide at arbejde struktureret, systematisk og effektivt. Du får en bred kontaktflade, hvorfor det er afgørende, at du er udadvendt og imødekommende. Ligesom det er naturligt for dig at have en service- og løsningsorienteret indstilling. Du har god energi og ser frem til at indgå i en vækstorganisation, hvor du bidrager med at etablere og tilsikre nye interne processer og procedurer.

Du begår dig på dansk og engelsk i skrift og tale og har du erfaring fra en international organisation, er det en fordel.

Spændende hverdag hvor din stærke faglighed bliver sat i spil


Du får en spændende hverdag i en international vækstvirksomhed, hvor du er med til at gøre Finance & IT til en værdifuld funktion, som bidrager til at skabe resultater for OnRobot DK. Du kommer med fra starten, hvorfor du ikke skal forandre bestående processer og vaner, men derimod bruge din energi på at gøre det rigtigt første gang. Hertil kommer en international arbejdsplads med ambitiøst og fagligt stærke kolleger, hvor individuel opgaveløsning og team spirit går hånd i hånd.

Læs mere på www.OnRobot.com eller kontakt Lene Mølholm hos PeopleLink på +45 42363975 for yderligere oplysninger. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV via ’Søg Stillingen’.

 

Vores annoncer genindrykkes løbende på de forskellige jobportaler og medier, som vi benytter. Det betyder ikke, at processen er startet forfra, men er blot et udtryk for, at den ikke er afsluttet.



Geografi: Fyn
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt



Vil du vide mere?

Lene Mølholm
Kontakt Lene Mølholm
Mobil: +45 42 36 39 75
E-mail: lhm@peoplelink.dk