HR Partner-konceptet

Vi tilbyder en effektiv HR Partner-løsning, som gør det muligt for små og mellemstore virksomheder at optimere og professionalisere HR processerne og dermed systematisk at øge præstationer og trivsel i organisationen.

HR Partner konceptet tager udgangspunkt i en række centrale HR-processer, som forekommer i en årlig cyklus, og som har sit fokus omkring

  • Fastlæggelse af HR-årscyclus, personalepolitikker og udarbejdelse af personalehåndbog/-website
  • Styring og udvikling af kompetencer
  • Håndtering af virksomhedens talentmasse
  • Udvikling af ledere og ledelsespraksis
  • Ledelse af præstationer
  • Trivsel og engagement

I samarbejde med virksomhedens ledelse tilpasses konceptet til de forretningsmæssige udfordringer, der identificeres mål og successkriterier, og PeopleLink fungerer som virksomhedens HR-partner i forbindelse med design og implementering af HR-processerne, ligesom vi bistår den enkelte leder i form af ledertræning og løbende ledersparring.

Kontakt os for nærmere oplysninger om HR Partner-konceptet.

peoplelink09