Effektive teams ... Gør forskelle til fordele
Gør forskelle til fordele og opnå mere effektive teams og bedre resultater …
Alle teams, f.eks. projektgrupper, afdelinger eller ledergrupper, der samarbejder omkring forskellige aspekter af en fælles opgave, har behov for at skabe gensidig tillid og forståelse. Det gælder for både eksisterende teams, nyeetablerede teams og teams, der gennemgår større forandringer, at der er behov for at have styr på roller, snitflader og kompetencer - og ikke mindst åbne og tillidsfulde relationer i teamet.
PeopleLink tilbyder særligt tilrettelagte forløb for alle former for teams, der ønsker at opnå højere effektivitet og trivsel i teamet ved at skabe indsigt i og anerkendelse af forskelle og ressourcer. Fokus er forskelligt fra team til team, men det kan f.eks. handle om optimering af kommunikation og samarbejde, gennemførelse af forandringer eller beslutningsprocesser.
Du kan læse mere under ’Teamudvikling’ her på siden. Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om vore team workshops.