Spring til indhold

Administrativ medarbejder

HAR DU ORDEN I PENALHUSET - NÅR DET GÅR STÆRKT?

Vejle

Er du den som får gjort de ting, som de andre lader ligge til i morgen, og trives du i et miljø med energi, masser af opgaver og en bred berøringsflade med samarbejdspartnere i ind-og udland? Så vil du elske dynamikken i et auktionshus hvor der årligt bliver handlet 35.000 biler på tværs af grænser.

Ansvar for dokument-flow

Du får en central rolle i det administrative team, der har ansvaret for, at dokument-flowet i forbindelse med de mange handler forløber effektivt og fejlfrit. Der er tale om rigtig mange handler, og specielt for branchen følger der også en fysisk dokumenthåndtering med i form af bilens registreringsattest, sideløbende med håndtering af nøgler samt den digitale eksport og modtagekontrol, som bekræfter transaktionerne.

Blandt dine vigtige opgaver kan nævnes:

  • Behandling af indgående post

  • Sortering og indscanning i system

  • Behandling af udgående post – herunder pluk fra arkiv og forsendelse

  • Kontrol og arkivering af eksportdokumentation

  • Besvarelse af kundehenvendelser

Som det fremgår, er der helt overvejende tale om et administrativt job, hvor de fleste opgaver løses ved at du opbygger dine egne effektive procedurer. Samtidig bliver du et vigtigt tandhjul i en velsmurt maskine, hvor alle er afhængige af at hjælpe hinanden og hvor de vigtige overleveringer bestemmer, om I sammen kommer i mål med opgaven og samtidig har en god og sjov hverdag.

Erfaring med administrative opgaver

Det er ikke afgørende, hvilken branche du har din erfaring fra. Uanset om du er startet på et advokatkontor, indenfor spedition, i den finansielle sektor eller noget helt andet, er det vigtigt at dine opgaver har handlet om at håndtere dokumenter hvor betydningen af, at der er styr på tingene, har store økonomiske konsekvenser.

Du kender til almindelige handelsbetingelser – gerne til handel over grænser, og du vil elske at sætte dig ind i det regelsæt, der regulerer handel med biler.

Din grundlæggende arbejdsform er kendetegnet ved struktur og en systematisk tilgang til tingene, som gør at du får noget fra hånden.

Med kontakt til kunder og samarbejdspartner er det vigtigt at du trives med liv omkring dig – både i form af den dynamik der findes i et internationalt auktionshus, og når telefonen ringer med en hastesag, der lige skal ekspederes.

Uanset om du er født digital, eller om du blot har IT som dit interesseområde er det vigtigt, at du altid vælger virksomhedens systemer til at skabe overblik. Samtidig er det en forudsætning at du kan begå dig ubesværet på engelsk i skift og tale.

Du kan dyrke din passion for struktur og data i et dynamisk miljø

Du har her mulighed for at dyrke din administrative side, og udnytte din evne til at holde styr på detaljerne, i en branche med energi og passion for det, som alle beskæftiger sig med. Uanset om du interesserer dig for biler eller ej, vil du sikkert nyde at være del af en succesfuld afdeling i en stærk international koncern, hvor man allerede har taget skridtet fra at være en traditionel spiller i en konservativ branche – til at være en moderne datadrevet virksomhed.

Klik på ’søg stillingen’ og send os dit CV allerede i dag, eller kontakt Jesper Nielsen hos PeopleLink på 6610 2015, hvis du vil vide mere. Vi ser frem til at høre fra dig!

Læs mere om BCA Autoauktion

BCA har sit hovedsæde i England, hvor de er eget af kapitalfonden TDR. BCA er placeret ved E45, afkørsel 59, Vejle Ø, hvorfra de både tilbyde deres kendte autoplatform og en lang række andre services og tillægsprodukter. Det gælder blandt andet markedsføring, lager og dokumenthåndtering, økonomistyring, vurdering, klargøring, inspektion, transport, reklamationsbehandling og mere.  I Danmark har mere end 35.000 biler gennemløb hos BCA. Dette håndteres af en stab på 30 medarbejdere fordelt på henholdsvis salg, kontor og administration samt 25 medarbejdere i Operations. Læs mere på www.bca.dk